hotmail werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

swingrid

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2008
ik heb xp er opnieuw opgezet (sp1) en kan gewoon surfen, alleen hotmail opent ie niet, blijft op sign in hangen, scherm blijft wit. heeft iemand een tip ?

2 dingen waar ik zo aan zou kunnen denken:
1. Voeg *.msn.com *.hotmail.com *.microsoft.com *.passport.net *.passport.com toe aan Vertrouwde websites in Internet Explorer (Start -> Uitvoeren -> inetcpl.cpl -> tabblad Beveiliging -> klik op Vertrouwde Websites -> klik op Websites -> Haal vinkje weg bij "Serververificatie ...", en voeg de genoemde zaken per stuk toe).
2. Misschien wordt Java gebruikt. Installeer de laatste versie: http://www.java.com

We horen wel of het wat geholpen heeft en wat dan precies.

Tijs.

hotmail werkt weer

java was niet geinstalleerd.... bedankt voor de tip

Bedankt voor de terugmelding, en fijn dat je probleem verholpen is.

Graag nog de vraag op opgelost zetten.
Dat doe je door in het vakje "Status van de vraag" (rechts onderaan deze webpagina) te klikken op "Vraag is opgelost".

Tijs.

Probleem nog niet helemaal opgelost.
Hij opent hotmail soms wel maar soms ook niet.
Als je de pagina refresht wil ie het soms nog wel eens doen??

Ander vraagje; Het lijkt wel of hij alle gegevens van internet in grootbeeld weergeeft waardoor je teveel moet scrollen om fijn te kunnen werken.

Bedankt weer :thumb:

Probleem nog niet helemaal opgelost.
Hij opent hotmail soms wel maar soms ook niet.
Als je de pagina refresht wil ie het soms nog wel eens doen??

Dat ligt toch waarschijnlijk niet aan je instellingen, maar meer aan problemen bij Hotmail/Live Mail zelf. Ze zijn bezig met het beschikbaar stellen van de nieuwe (scherm-)indeling + er zijn diverse zaken waar ze nog aan werken ook hieromtrent. Kijk hier voor meer informatie hierover.

Ander vraagje; Het lijkt wel of hij alle gegevens van internet in grootbeeld weergeeft waardoor je teveel moet scrollen om fijn te kunnen werken.

Dat heb ik hier ook (beter gezegd: Hotmail/Live Mail ziet er gewoon zo uit tegenwoordig): Meer witte ruimte tussen (bijv.) de mailmappen links. Enige wat je daaraan kunt 'doen' is het verkleinen van het standaard-lettertype in je browser. In Firefox: Extra -> Opties -> tabblad Inhoud -> optie Standaardlettertype -> [verklein het standaardletterype]. Dit probleem heb ik (nog) niet kunnen 'oplossen' nog in Internet Explorer.

Bedankt weer :thumb:

Geen probleem

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan