hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Hoe komt dat mijn collega mijn e mails niet ontvangt, van hotmail naar hotmail, terwijl wanneer ik naar andere hotmail ga dat wel toekomt, zijn mail is in orde want ook andere personen kunnen via hotmail naar hem mailen.

Is mijn e mail onderschept door iemand ???????
Indien wel waar moet ik dat controleren ???

Geplaatst door ericvanbelgie
Hoe komt dat mijn collega mijn e mails niet ontvangt, van hotmail naar hotmail, terwijl wanneer ik naar andere hotmail ga dat wel toekomt, zijn mail is in orde want ook andere personen kunnen via hotmail naar hem mailen.

Is mijn e mail onderschept door iemand ???????
Indien wel waar moet ik dat controleren ???

Kan wezen dat je collega hem zo ingescheld heeft dat ie alleen mailtje ontvangt van mensen uit zijn adresboek en dat jij daar niet instaat :D
Kun je bij je mail opties van hotmail instellen .

dat is juist het strafste van al, er is niets ingesteld bij hem, iedere mail komt toe, uitgenome die van mij, erg raar..... bv mijn ander adres van yahoo die komt wel toe.

heeft ie ook perongeluk jou niet op de blokeerlijst gezet overkomt mijn ook wel eens :D

Geen grappen. Krijg dezelfde klachten en hoor het ook van steeds meer mensen.

:mad:

Geplaatst door André Klaver
Geen grappen. Krijg dezelfde klachten en hoor het ook van steeds meer mensen.

:mad:

Pardon , hoe bedoel je grappen , dit zijn mogelijke oplossingen geen grappen !!!!!

Ok gaan we ff door heb je zijn email adres wel goed , wil ook wel eens gebeuren dat iemand hotmail.nl inplaats van com typt .
Lijkt ***lig maar het overkomt velen , je moet tenslotte eerst bij jezelf zoeken.

Sorry, dacht aan "grappen" door :D.
Smilie was ook te heftig.

:o

Klopt ook maar die is bedoeld voor als het werkelijk zo zou zijn zit je met een probleem en dan is het zo iets ***ligs :D

Dan zijn we het eens. :D

Ja maar probleem niet opgelost
sad.gif

Dus als iemand nog een surggestie heeft !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan