Hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timberland

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2003
Even een vraag over hotmail.

Ik krijg heel veel mailtjes van onbekende mensen die zeggen als onderwerp dat ik hun een virus heb gestuurd. Hoe kan ik voorkomen dat ik die mailtjes nie meer krijgt. Ik kan naturlijk die mensen gaan blokkeren maar dat ik heel veel werk en aangezien ik elke keer weer van iemand anders zo'n mail binnen krijgt is dat nie te doen. Weten jullie dat misschien. Zo'n mail is 90 kb groot zeer irritant.

Groeten tim

Klopt de melding van die mensen? Wat is de inhoud van die mails? (Welk virus noemen ze?) Lijkt me onwaarschijnlijk hoor, dat via hotmail virussen verspreid worden.

Ook via hotmail worden virussen gewoon gerstuurd.

Beste......

MEestal staat er zoiets als onderwerp: you have sent me a virus. en dan sturen ze een of andere bijlage mee waarmee je dat virus kan bestrijden. En die bijlage heeft steeds een andere naam.

Weer wat geleerd Mario. Ik dacht dat MS dat tegenhield op hotmail. :(
Dus Timberland moet maar eens goed op virussen gaan scannen?

als het spam is zou je in het block optie menu in kunnen stellen wie of wat je toe laat. heb het zelf ook wel eens gehad, was echt virus vrij gewoon personen geblockt en probleem over.

Geplaatst door André Klaver
Weer wat geleerd Mario. Ik dacht dat MS dat tegenhield op hotmail. :(
Dus Timberland moet maar eens goed op virussen gaan scannen?
Ze proberen zoveel mogelijk virussen tegen te houden ja. Maar om al die mailtjes die worden verstuurd te controleren is veel te veel werk!

Hoi, het is iets van laatste weken een plaag, heb er zelf al zoiets van een dertigtal ontvangen en inderdaad van verschillende niet te achterhalen afzenders. Het gaat meestal om de W32Sober@mm. worm. Er staat nog .enc achter maar dat zal ik er maar niet achterzetten. Deze wordt door nav mooi tegengehouden dus maar afwachten todat iedereen een goeie virusscanner heeft zodat deze plaag stopt.

Groetjes

Laatst bewerkt:
Geplaatst door khk464
Deze wordt door nav mooi tegengehouden dus maar afwachten todat iedereen een goeie virusscanner heeft zodat deze plaag stopt.

Groetjes
Dat wordt dan heeeel lang wachten. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan