hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick1003

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
Berichten
367
ik heb geen email meer in mijn hotmail staan toch als ik mijn pc opstart geeft hij aan dat ik twee emails nog niet heb gelezen ra ra hoe kan dit ??

groetjes patrick
 
Verplaatst van Spyware naar huidige sectie, probeer de juiste sectie voor je vraag te vinden.
 
staan ze niet in de prullebak van hotmail?
 
nee staan niet in de prullenbak heb alles bekeken in de hotmail geen ene map staat iets in in is vervelend maar ja
 
Zelfde heb ik ook regelmatig.
Dus las E-mails zijn gelezen en totaal verwijderd geeft opstartscherm aan dat er --ongelezen berichten zijn.
Ook info bij msn gaf geen oplossing evenals diverse raadplegingen van pc-cracks. Benieuwd of hier iemand wel een oplossing heeft.
 
Geplaatst door patrick1003
wat bedoel je daarmee tiborv
Tiborv bedoelt daarmee dat je de vraag in de juiste sectie moet stellen, en niet lukraak in een willekeurige sectie je vraag moet dumpen (je had de vraag namelijk in 1e instantie in de sectie spyware gezet)
 
maar ad mijn vraag is dan lost zich dat dan vanzelf op dan, als ik jou antwoord bekijk lijkt het van wel omdat je zegt dat je het al verschillende keren gehad hebt.
 
Ja, tenminste bij mij blijkt dat ik een nieuwe start de tekst verdwenen is. Soms komt het voor dat hij pas na 2 of 3 keer verdwijnt maar weg gaan doet ie uiteindelijk
 
nou Ad je hebt inderdaat gelijk de melding van de ongelezen email van je hotmail verdwijnt vanzelf al heeft het bij wel twee dagen geduurd.
maar ja een oplossing voor dit probleem hebben we natuurlijk nog niet...
 
dit is een tip voor de lezers om de ongewenst hotmails te verwijderen bij je accounts

Via Start- Uitvoeren- typ 'regedit' ( zonder de haakjes), en navigeer naar de volgende sleutel.

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
UnreadMail\[Je E-Mail Adres].
- Dubbelklik in het rechterpaneel op de waarde: Message Count, verander het in 0.

- Eventueel volgende sleutel ook aanpassen indien aanwezig
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
UnreadMail.
- Dubbelklik in het rechterpaneel op de waarde: MessageExpiryDays, ook deze veranderen in een 0.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan