Hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lima-nl

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2002
Berichten
174
Goedemiddag,

Ik heb een nieuwe router geplaatst,een smc wireless barricade router,en sindsdien kan ik geen verbinding meer maken met hotmail en msn.

Heeft dit met de instellingen van de router te maken en zoja waar kan ik dat instellen?

Bedankt alvast.
 
Volgens mij heeft het te maken met je router. Ik kan zo 1-2-3 niet vertellen hoe of wat, omdat ik het merk van jou nog nooit eerder heb gezien. Ik heb weleens gehoord van een ingebouwde firewall in een router. Misschien heb je de software daarvan verkeerd of nèt iets anders geïnstalleerd?
 
Hoi,

De firewall van de router heb ik uitgeschakeld en heb verder geen firewall erop staan.

Ik kan gewoon surfen op het net maar zodra ik msn opstart of naar hotmail wil krijg ik geen verbinding.
 
dit is echt heel erg vreemd... Zou je niet kunnen kijken op de website van de fabrikant of er vaker zulke problemen zijn voorgekomen?
 
Probleem zit vrijwel zeker in je firewall, toevallig dat mijn vriendin dit probleem afgelopen week ook had en daar stond het in haar software matige firewall geblokeerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan