hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

robertschuurman

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2007
hoi,

Ik had een vraagje...
Ik heb van een internet site 4000 mails gehad:(

Weet iemand hoe ik mails van 1 afzender allemaal tegelijk kan verwijderen.
Ik gebruik hotmail.
De mails die verder in mijn mailbox staan zijn nog wel belangrijk ik wil dus niet alles weg hebben.

Je geeft rechts bij "Je e-mail doorzoeken" een zoekopdracht in met een aantal woorden waardoor je enkel die 4000 mails als resultaat krijgt. Daarna klik je op het aanvinkvakje bovenaan de lijst zodat ze allemaal geselecteerd worden, en dan verwijder je ze allemaal.

(En daarna pas je je privacy-instellingen aan zodat het niet weer gebeurd. :p)

Dankje dit helpt al aardig, maar je kan er maar 20 tegelijk verwijderen:S
Want als je dat vinkje aanvinkt doet ie alleen die op de pagina staan:(
Nu hoef ik nog maar 200 keer op verwijderen te klikken

Zorgen bij de opties van Hotmail, dat je meer mails per pagina ziet.

Dat soort fijne dingen verklaart prima waarom ik die e-mailservice al jarenlang heb vervangen door een gmailaccount.

200 keer klikken... je kunt het. :D

Die meer mails per pagina vind ik eigenlijk niet direct in de opties...

Hmm, er kan steeds minder sinds de update. Ik zie het ook niet tussen de instellingen staan. Heb er ook niet echt last van, gezien ik Hotmail gewoon met Outlook 2007 binnen haal.:p

En weet je toevallig niet hoe je in Outlook al die berichten ineens zou kunnen weghalen?

Ik wil je anders wel snel even 4000 mails sturen hoor. :p

Ik kan Outlook gewoon volledig gebruiken. De mails die ik verwijder worden daarna vanzelf met de synchronisatie op de Hotmail server verwijderd. Is dus niet zo moeilijk om dan 4000 mails kwijt te raken.;)

Jah g-mail is wel handiger, maar dan heb je een nieuw e-mail adres dusja daar wordt ik ook niet egt blij van:S
Ik kan dat meer mails per pagina ook niet vinden.
Zou je dat kunnen uitleggen?

Ik kan Outlook gewoon volledig gebruiken. De mails die ik verwijder worden daarna vanzelf met de synchronisatie op de Hotmail server verwijderd. Is dus niet zo moeilijk om dan 4000 mails kwijt te raken.;)
Wel, misschien kunnen we iets uitdokteren zodat Robert zijn hotmail desnoods even kan inladen in Outlook om van daaruit die 200 klikjes te besparen?

jah volgens mij wel thuis....
Daar zou ik dinsdat bij kunnen.
Maar als je het zou kunnen uitleggen graag!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan