Hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rubkuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jun 2011
Hallo,

Sinds vandaag heb ik iets vreemds met hotmail. Normaal als ik een bericht had van bijvoorbeeld moneymiljonair en ik klikte op het plaatje in de mail dan ging ik direcht naar de site van dat plaatje dmv een pop-up, sinds vandaag krijg ik geen pop-up meer maar wordt ik redirect naar de betreffende site gestuurd, dus zie geen hotmail meer. Ook als ik via de pijltjes terug wil gaan (links boven in de hoek) kent hij heel hotmail daarin niet meer. ik moet dus opnieuw hotmail opstarten om weer in de mailbox te zitten. Als ik op gewone internet pagin's zit en ik druk op een link dan krijg ik wel de gewone op-ups te zien. Ik heb IE8 van internet en draai op vista home premium.

Ik hoop dat iemand een goede tip heeft voor dit ongemak.

Hoi,

In IE: menu Extra > Internetopties...
Tabblad 'Algemeen'
De knop 'Instellingen' in de sectie 'Tabbladen'
Zie de instellingen in de bijlage.

Tabbladen.jpg

Bedankt voor de reactie, maar:

Mijn instellingen stonden al zoals je aangaf en ik heb het nogmaals geprobeerd en het probleem blijft zich voordoen.

Als er andere suggesties zijn hoor ik het graag.

Idem

Ik heb dat ook. Als ik een link open van bijv. moneymiljonair of een andere site/link waar je geld mee kan verdienen e.d., dan komt er geen apart scherm (zoals normaal), maar ben ik mijn hotmail kwijt omdat de link in datzelfde scherm als waar hotmail in open staat opent. Heel irritant, want ik moet iedere keer weer opnieuw inloggen in mijn hotmail account. :(

Volgens mij zijn er vanuit hotmail veranderingen geweest, want het valt mij de laatste tijd ook al op dat als je een tab bovenin open hebt staan van je hotmail, dat er opeens een cijfer staat wanneer je een mailtje hebt ontvangen (en oplopend bij meerdere mailtjes). Dit was eerst ook niet.

Ik heb al heel veel geprobeerd, maar het lukt mij niet om de instellingen anders te krijgen. Ook ik zou graag een antwoord willen hebben op deze vraag, want dit werkt gewoon niet. Totaal niet handig!!!

Ik heb wat hulp gezocht op diverse forums en het schijnt over de hele wereld zich voor te doen. Veel mensen hebben er last van. Op sommige forums wordt er gesproken dat het een intern probleem van hotmail zelf is en dat zij er iets aan moeten doen. Maar of ze dit gaan doen....

Kijk ook eens naar de volgende sites:

http://answers.microsoft.com/en-us/...nt-a-new/44acc448-429b-4573-8fa7-8815254254a7

http://answers.microsoft.com/en-us/...il-links/58d733ca-59e0-4a2e-acc6-a4be9802bb91

Als maar genoeg mensen zich hierop aanmelden met dat ze hetzelfde probleem hebben, wordt er misschien wat vanuit hotmail zelf gedaan. Dat is waarschijnlijk het enige dat gedaan kan worden.

Als dit een 'hotmail'-probleem is, helpt het waarschijnlijk niet.
Maar het is de moeite van het proberen waard:

Extra > Internetopties
tabblad 'Geavanceerd'
en dan de knop 'Opnieuw instellen...'

Overigens kan ik het moeilijk uittesten, want ik had het één keer .... en zonder iets te wijzigen in de instellingen, daarna opeens weer niet.
Inderdaad een vreemde zaak dus.

Laatst bewerkt:
ik heb een probleem zowel met hotmail als msn
ik kan niet inloggen op me hotmail ik komt tot de login pagina en als ik dan op aanmelden druk dan gaat ie veder en geeft alleen een pagina maar er gebeurt niks
en alle msn pagina werken niet in geen enkele browser zowel ie als firefox

ik hoop dat iemand me kan helpen met die probleem

hotmail probleem

ik heb ook hetzelfde probleem, maar in mozilla gaat het wel goed , alleen zo nu en dan traag en ook met google chrome werkt het wel zoals voorheen met ie.
zolang het duurt. het lijkt dus meer een probleem van ie, dan van hotmail

Als workaround zou je kunnen proberen op het plaatje of de link te klikken terwijl je de CTRL toets ingedrukt houd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan