hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

haagen47

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2005
Berichten
131
Sinds gisteren bij openen van de mail krijg ik te zien,, Wachtwoord onjuist voer het wachtwoord in voor
de outlook-account hotmail,,. maar bij het invoeren daarvan gebeurt er niets en ook krijg ik geen hotmail post meer binnen op de iPad I Pad al gereset.Heb ook de laatste update 8.4.Wat te doen?
 
Probeer gewoon eens in te loggen op http://mail.live.com met je hotmail account? Dat geeft je waarschijnlijk meer informatie dan via je mail-client software.
PS: Mogelijk is inderdaad je Hotmail mailaccount gehackt.

Tijs.
 
op m,n laptop komt alles wel normaal binnen.Met microsoft kom ik ook niet verder en ook wat u aanraadde niet.Misschien bij instellingen op de i Pad het account verwijderen en opnieuw instellen?
 
Als het op de laptop binnen komt... lijkt het account in orde (tenzij de hack op de laptop gedaan is...).
Dus de rest schoonmaken en opnieuw beginnen.
 
:confused:wat houdt schoonmaken en opnieuw beginnen in?
 
Laatst bewerkt:
Heb op m,n iPad het acc gewist en opnieuw ingesteld.Probleem opgelost.
 
Mooi resultaat, bedankt voor de terugmelding.

Wel graag (in de toekomst) een andere term als "gereset" gebruiken, want ik ging uit van dat je de iPad had teruggezet naar fabrieksinstellingen terwijl jij blijkbaar bedoelde dat je de iPad geherstart hebt. Gebruik dus geherstart ipv. gereset, want dat is duidelijker. :D

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan