hotmailaccount mailtjes doorsturen naar ander adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamez

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2004
Berichten
133
hey mensen,

is het mogelijk hotmailaccount adressen door te sturen naar een ander adres? ik heb gehoord dat het bij andere providers (soms) wel mogelijk is? kan dit ook bij hotmail? zo niet....zijn er alternatieven?
 
Nope, misschien wel als je de betaaldienst van hotmail neemt. Een echt alternatief zou Yahoo kunnen zijn.

Groet
 
Graag gedaan. (Ik wist het antwoord ook pas toen ik even op mijn hotmail ben gaan zoeken :thumb: )
 
Ik weet niet welk adres je bedoelt maar als het thuis is dan zou je Hotmail in je Outlook Express kunnen opnemen. Verliep alleen niet altijd vlekkeloos bij mij maar iets is beter dan niets.

Er zijn ook progjes zoals ePrompter die je waarschuwen als er mail is en je kunt het ook lezen.
 
bedankje

hoi Elisa,
alvast bedankt voor de snelle reactie

het gaat meer om het volgende:

ben overgestapt van hotmail naar gmail en ik vroeg me af om email te laten doorsturen naar mn nieuwe gmail account, met of zonder extra programma

groeten
Jamez:)
 
Dan kun je toch in het desbetreffende mailtje op replay klikken of doorsturen? Even een klusje maar dan heb je ze wel over.
Wat een verschil is Gmail met Hotmail, is het niet? :) Lekker rustig zoals Google.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan