Hotmailaccount op microsoft outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Kan iemand me helpen? Wij hebben sinds vorige maand een nieuwe laptop en daar staat als besturingssysteem windows 8 op. Wij hebben een microsoft office pakket erop gezet en er zit onder andere microsoft outlook op. Omdat wij ook een ander e-mailadres hebben (van de kpn), probeerde ik op microsoft outlook die mails daar binnen te krijgen. Dat is gelukt. Maar nu wil ik ook mijn mails van Hotmail daar binnen krijgen. Maar dat is nog niet gelukt. Ik heb wel mijn hotmailadres en wachtwoord daar kunnen invoeren en ik zie mijn hotmailadres daar ook wel staan, maar de mails van mijn Hotmail komen niet binnen.
Hetzelfde geldt voor die andere mail, maar dan op de oude laptop. Nu komen ze op de nieuwe laptop binnen, maar niet meer op de oude. Hoe krijgen we dat voor elkaar?
 
Je bedoeld outlook.com. Hotmail en MSN is vervangen door outlook.com.

En of dit probleem Klik

Dit is misschien ook wel wat voor je. Klikje

Kijk op deze pagina naar verwante inhoud rechts in beeld Daar staat iets over KPN en eventuele verdere problemen en/of oplossingen. Succes verder. Klikje
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het geprobeerd, maar het lukt niet. Ze moeten eerst weten of mijn e-mailadres de juiste is. Dan sturen ze een mail naar dat mailadres en als ik dat aanklik kan ik een nieuw wachtwoord aanmaken. Dat heb ik gedaan en dat is goed gegaan. Nu kreeg ik een aanmeldscherm en als ik daar mijn net aangemaakte wachtwoord heb ingevoerd, krijg ik de melding dat het wachtwoord niet klopt. Wat nu?
Ik krijg de melding dat onze IMAP server de verbinding heeft verbroken.
 
Laatst bewerkt:
Probeer het hier en weer rechts staan meer meldingen met dit probleem. Ja ik weet het je wordt er niet goed van.

Klikje
 
Ik snap er werkelijk helemaal niets meer van. Ik wilde je tip opvolgen, maar zie tot mijn verbazing dat mijn outlook er nu wel opstaat, inclusief alle submappen en concepten. Ik ben benieuwd of op mijn andere mailadres ook nog mails binnenkomen. Ik ga het even uitproberen.

Ja, ook dat is gelukt.

Ik dacht dat het opgelost was. Ik had een testmail gestuurd en die kwam netjes binnen. Maar ondertussen heb ik 2 mails ontvangen (kan ik zien via mijn ipad), maar die komen niet binnen op de computer.

Probeer het hier en weer rechts staan meer meldingen met dit probleem. Ja ik weet het je wordt er niet goed van.

Klikje

Ik heb je tip nu opgevolgd, zonder succes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gebruik voor hotmail gewoon pop3 en vink aan dat de berichten op de server moeten blijven staan.
Incoming mail protocol pop3
Incoming mail server: pop3.live.com
Connection to incoming mail server: Secure on dedicated port (TLS)
Incoming mail server port: 995
 
Laatst bewerkt:
Oh ik dacht je hebt het, maar toch nog niet helemaal. Ik probeer je te helpen.

Er is iets met je ingaande en uitgaande post aan de hand kennelijk. Ontvangen gaat dus niet en verzenden wel.

Het is iets met SMTP en aanverwante zoals je IPAD. Ieder ding heeft zowat zijn eigen instellingen. En je wordt er weer niet goed van. Wat een gedoe he.

Ga eens naar KPN toe en lees daar meer. Kom je er niet uit neem contact op met ze.

Klikje

Ik gebruik voor hotmail gewoon pop3 en vink aan dat de berichten op de server moeten blijven staan.

Hotmail is outlook geworden zie bericht #2. :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb beiden... en gebruik voor beiden exact dezelfde instellingen, van MS Hotmail naar MS Outlook is alleen een marketing/naam verhaal...
 
Ik dacht vanmorgen (weer) de oplossing gevonden te hebben. Ik had gisteren mijn wachtwoord via de oude computer veranderd en dat ging goed. Vanmorgen zag ik dat ik op beide mailadressen mails binnen kreeg. Maar op een gegeven moment kreeg ik een melding dat ik mijn wachtwoord moet invoeren. Ik heb alle mogelijke wachtwoorden geprobeerd, zonder succes. Ik kom nou helemaal niet meer in mijn Hotmail (outlook). Help me alsjeblieft. :evil:

Als ik mijn wachtwoord verander, krijg ik de melding dat het goed is gegaan, maar zodra ik me wil inloggen, dan krijg ik de melding dat het wachtwoord onjuist is. Dat kan helemaal niet! :evil:

Ik krijg nu de melding dat mijn account tijdelijk is afgesloten omdat ik te vaak een verkeerd wachtwoord heb ingevoerd. Wat nou, verkeerd wachtwoord? Ik weet heus wel welk wachtwoord ik net heb opgegeven als nieuw wachtwoord.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@drive
Gebruik de knop "Bericht aanpassen" (zolang er nog niemand gereageerd heeft) als je iets aan je bericht wilt toevoegen en maak er geen extra reactie van a.u.b.
 
Dus hier geweest en niets lukt. Klikje

Sorry even Off Topic. Bericht voor MIK Zjegger. Het gaat weer goed met me, ziek geweest ja, en weer helemaal beter. Ik kon je niet terug mailen. Bedankt voor de belangstelling he.

@manamana: :thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het ondertussen voor elkaar, maar ik heb nu een ander probleem met mijn mail. Die plaats ik in een nieuw bericht. Ik hoefde nu alleen maar mijn hotmailaccount te verwijderen bij outlook 2010.
 
Dat heb ik net gezegd. Ik ging naar mijn outlook 2010 en daar drukte ik op bestand en accountinstellingen. Van daaruit kan je je account verwijderen. Dat heb ik gedaan. Toen ben ik naar mijn Hotmail gegaan op mijn telefoon, mijn wachtwoord ingevoerd en dat ging goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan