Hotmailadres wissen en Outlook Express gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

moose37

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Hoi hoi

Een goeie vriendin van mij wil haar hotmailadres wissen en Outlook Express in de plaats gebruiken.
Hoe moet ik dat doen? Kan ik de mails die op Hotmail staan kopiëren naar Outlook?
We hebben al 't een en 't ander geprobeerd maar we komen er niet uit.
Kan iemand mij helpen?

moose37 in nood x

Je kan de mails die je hebt ontvangen toch doorsturen naar je outlook adres.
Als ik een bericht krijg dan staat er boven het bericht ook doorsturen

even een vraagje , je hebt toch een OE mailadres? je moet je hotmailaccount gewoon niet meer gebruiken ( na 3 maanden is ie dan niet meer geldig trouwens)

en ik denk dat er niks anders opzit dan gewoon handmatig je contacten in OE in te voeren, leuk toch:D

Voor Wipneus

Bedankt voor je tip hé Wipneus!
Het probleem is dat ik niet zo veel van pc's ken. Mijn vriendin heeft nog geen Outlook Express e-mailadres. Hoe moet ik dat e-mailadres op Outlook aanmaken?

moose 37

Je kan in Outlook Express gewoon bij Extra --> Account(s) dacht ik ( uit m'n hoofd, ik zit op Vista ) gewoon een nieuw e-mailaccount maken.
Maar dan moet je ook een e-mailaccount hebben van de internetprovider, die moet je eerst maken. Dit gaat via de pagina op de site van de provider.

Dan heb je verschillende gegevens nodig, waaronder de servers voor inkomende en uitgaande mail, de gebruikersnaam en wachtwoord.

Voor Michael4446

Thanks allemaal voor jullie hulp. Ik ga het zeker en vast proberen.
Toedeloeeeeeee!!!

mooseke37 :thumb:

Bij welke provider zit je vriendin?

Bijvoorbeeld @home.

Meestal zit in het programma (microsoft outlook of outlook express) een help functie en daar kan je precies lezen hoe je het moet aanmaken en de providers hebben op hun site meestal ook info over hoe je het moet instellen.

Voor express hier een link
http://www.microsoft.com/belux/nl/windows/ie/ie6/using/howto/oe/setup.mspx

E-mailaccount instellen
Het instellen van een Outlook e-mailaccount verschilt eigenlijk niet veel van de procedure bij Outlook Express en Windows Mail. De e-mailprovider voorziet in de meeste gevallen al in de hiervoor benodigde gegevens, zoals het e-mailadres, gebruikersnaam, wachtwoord, POP3- en SMTP-server. Klik via de menubalk in Outlook op Extra gevolgd door de optie E-mailaccounts. Na een druk op de knop Een nieuwe e-mailaccount toevoegen verschijnt de wizard voor het instellen van het e-mailaccount.

Voor Wipneus

Bedankt hé Wipneusje, ik zal het proberen als ik bij haar op bezoek ben. Als het niet lukt, laat ik nog wel iets weten.

Toi toi mooseke37 :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan