Hotmailberichten melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

J1990

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2009
hee mensen,

Ik heb een probleem met Outlook 2003 op windows Vista. Ik heb met Outlook Connector mijn hotmailacount met succes aan outlook gekoppeld. Echter de berichten die ik ontvang met hotmail komen niet in mijn persoonlijke mappen. hierdoor krijg ik geen melding op mijn bureaublad dat ik een email heb ontvangen, dit terwijl outlook wel geopend is (te zien aan het pictogram rechtsonderin) mijn vraag is dan ook hoe ik mijn hotmail berichten in mijn persoonlijke mappen kan plaatsen. of hoe ik een melding kan krijgen van email als ik een hotmail email krijg. Er is al eerder een vraag gesteld op dit forum met regels.. maar dat werkt bij mij niet. wel bij verzonden berichten maar niet met ontvangen.
graag hoor ik van jullie!

Jacco

Het lijkt me heel sterk als je geen MSN hebt, nou als je dat aan hebt staan dan geeft tie automatisch een seintje als je een mailtje hebt binnengekregen

Als je Hotmail met Outlook connector gekoppeld hebt aan Outlook, klopt het dat je geen melding krijgt van de binnen gekomen mail. Dit komt doordat het een aparte mailbox is die je toevoegd aan Outlook. Helaas is er geen mogelijkheid om je Hotmail direct in de persoonlijke mappen te krijgen, zodat je een melding krijgt.

@JoeyPC,

Dat is leuk die melding als je MSN gebruikt, maar dan hangt het er nog vanaf hoe Je Outlook ingesteld hebt, voordat de mail daarin zichtbaar is. Er zijn mensen die niet altijd MSN aan willen hebben, maar wel makkelijk bij hun Hotmail willen kunnen. Dit is onder andere een reden waarom ik zelf ook Outlook connector gebruik. Plus dat ik nu makkelijk de mail van mijn Hotmail account kan laten archiveren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan