Hotmailontvangers ontvangen geen mail van mij

Status
Niet open voor verdere reacties.

Japsur

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2004
Hallo,

Sinds de laatste tijd krijg ik steeds vaker van mensen te horen die een hotmailadres hebben dat die geen mail van mij ontvangen of telkens maar weer in ongewenst terecht komen. naar adressen die niet van hotmail zijn komt altijd alle mail binnen. Ik vind het raar dat die mensen geen mail ontvangen en nu kan ik telkens gaan vragen of ze het wel hebben gehad etc etc.. Weet iemand hoe dat kan? De adressen zijn uiteraard wel goed, en ik stuur de mail vanuit outlook. Moet normaal geen probleem zijn. Het kan geen probleem zijn omdat naar niet hotmail gebruikers de mail wel aankomt....
Heeft iemand een idee? Alvast bedankt.

als hij in ongewenste post komt, moet die gene jou toevoegen aan hun contact lijst! En het kan wel een probleem zijn. Als het alleen bij hotmail gebruikers niet aankomt. Dan is er dus duidelijk een probleem

Tja bij sommigen sta ik wel eerst in ongewenst. En vraag ik hun om mij toe te voegen aan hun adreslijst. Maar dan soms wil ie niet ontvangen. Ik begin mij steeds meer te ergeren aan de fouten van de mail van hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan