houndblood.w32.ep

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jippie

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2003
Kent iemand het virus houndblood.w32.ep.
ik krijg een melding over een aangetroffen virus maar kan er nergens een repair patch voor vinden

van welk antivirus krijg je de melding
scan ook eens on-line op virussen

Ik neem aan dat je Bloodhound bedoelt, niet Houndblood. Even uitkijken dus, is een heuristische detectie en kan een false positive zijn.

Welk bestand of welke bestanden worden precies gedetecteerd?

Inderdaad bloodhound :o

Ik werk met Norton symantec als virusscanner, ben alleen wat lui geweest met updaten:eek:

Ik krijg een melding dat er een virus gevonden is:
bloodhound.w32.ep met telkens een hele rij nummers er achter.

Als Norton deze in quarantaine zet kan ik hem dan verwijderen en is het probleem opgelost?

Laatst bewerkt:
Bloodhound.W32.EP

In de Norton anti virus logboekweergave krijg ik een hele opsomming van bedreigingswaarschuwingen. Deze zien er als volgt uit:
C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\AD2T41M9\4hpsd1[1].jpg
etc.
Zo gauw ik online ben is het virus bezig, Norton kan het niet herstellen en de toegang tot het bestand wordt steeds geweigerd.
Mijn virusdefinities zijn niet bijgewerkt, lukt ook niet omdat ik nog een slome inbelverbinding heb.
Wat kan ik het beste doen?:confused:

Verwijder de tijdelijke internetbestanden eens (eventueel in veilige modus). En leeg de Java cache. Daarna Norton in veilige modus laten scannen.

Laatst bewerkt:
Veilige modus Jippie:
Opstarten en F8 indrukken voor je windows opstart.

internetbestanden verwijderen:
Start - configuratiescherm - netwerk en internetrverbindingen - internetopties.
hier kun je de tijdelijke bestanden vverwijderen

hoe je het Java cache leegmaakt weet ik niet.

succes

Anni zei:
hoe je het Java cache leegmaakt weet ik niet.
Java 1.5: Configuratiescherm -> Java -> tabblad General -> Delete Files

Oudere versies: Configuratiescherm > Java Plug-in Control Panel > tabblad Cache > Clear

Of de Cleaner optie van CCleaner even gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan