Housecall Trend Micro melding

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jalo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jalo

Helpmijlpaal 25k
Lid geworden
9 nov 2002
Vandaag via Trend Micro Housecall mijn pc gechecked. En ondanks dat ik eerst via AVG scande kreeg ik nu dus andere meldingen. Met 1 ervan weet ik geen raad, snap er niks van:

What we checked:
Microsoft known security vulnerabilities. These are issues Microsoft has identified and released Critical Updates to fix.

Results:
We have detected 1 vulnerability/vulnerabilities on your computer

Issues:
This vulnerability allows a remote attacker to execute arbitrary code via a NOTIFY directive with a long Location URL when the buffer overflow in Universal Plug and Play on Windows 98, 98SE, ME and XP could allow a remote attacker to cause a denial of service via a spoofed SSDP advertisement or a spoofed SSDP announcement to broadcoast or multicast addresses. The former could cause the client to connect to a service on another machine that generates a large amount of traffic, while the latter could cause all UPnP clients to send traffic to a singel target system.

How to fix:
MS01-059

Nu heb ik op die MS01-059 geklikt en kom dan op een site van Microsoft, maar snap echt niet wat ik nu allemaal moet doen en wat dit bericht nu inhoud.

Wie kan mij helpen???

Als je met W98 draait ga dan eens naar windows update en kijk hoeveelkritische updates je nog moet installeren.

Ik heb windows ME en heb gisteren net mn updates gedaan, maar zou nu even kijken of er nieuwe zijn.

Nee er zijn geen nieuwe updates nodig. En nu????

Kun je die site nog effe geven?
Housecall heeft een soort lek gevonden op je pc en geeft je een link naar microsoft met een update die dat lek had moeten dichten.

Ok thans ga het meteen proberen. Bedankt voor je uitleg. Je hoort nog van me.

Groetjes.

Jongens thanks de tweede download dat was blijkbaar degene die ik nodig had, krijg nu geen melding meer van Trendmicro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan