HP 1310 all in one

Status
Niet open voor verdere reacties.

aartpieter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 sep 2008
Tijdens het printen stopte opeens de printer met inkt op het papier te printen terwijl de printer zelf nog wel werkte en gewoon doorging maar niets op het papier zette.
na dat ik het printe had onder broken en op nieuw iets wilde afdrukken kreeg ik de melding "fout met inktpatroon"
Wat zou dit kunnen zijn? de inkt patronen zijn nog lang niet leeg.

Pieter

Hoi

Een test pagina afdrukken lukt al niet (ik heb er nog wel een ) omdat de printer een fout melding geeft .
Het ledje bij " inktpatroon controleren" knippert en op de display geeft hij een" E "melding.
En als het een electronischestoring of een gewone storing wat is daar dan aan te doen?

Pieter.

Volgens mij staat er op de HP site toch wel het e.e.a. wat je kunt doen.

Ik zou in ieder geval beide cartridges er uit halen (wel eerst de printer uit zetten) en even voorzichtig goed schoonmaken met toiletpapier en ook het gedeelte wat electronisch contact maakt met de printer.

Je kunt ook het beste even alle stekkers (220 , USB) eruit halen en weer terug.
Denk aan de volgorde van weer aan zetten , eerst de printer en dan pas de computer.

Blijft de melding dan is er wellicht een electrische storing in 1 van de cartridges of de printer , er wel van uit gaande dat er geen fysiek probleem is want dat zou heel misschien ook nog kunnen. (Soms breekt er wel eens een vasthoudpalletje in de printer van de cartridge af en komt deze niet meer goed op zijn plaats te zitten.)

Sukses , Ed

Hallo Ed

Ik heb de orginele (lege) inkt cardridge weer in de printer gedaan en de fout melding was weg en de printer wekte weer als vanouds.
Dus het lag aan de niet orginele inktcardridge aangezien dit al de tweede keer in korte tijd was wat veel ergenis en tijd kost heb ik besloten om voortaan maar weer de orginele te bestellen.

Gr Pieter.

Hoi Aartpieter,

Tsja....niet originele cartridges kunnen wel eens tot problemen leiden maar hoeft niet hoor.
Misschien is het een toevalstreffer dat ie kapot gaat...want je gaf ook aan dat ie het in het begin wel gewoon goed deed..... van Wecare zijn ze meestal toch best wel redelijk tot goed.....bestellen via internet raad ik niemand aan......maar als je het makkelijk kunt betalen dan gewoon originele kopen..simpel

Ed...:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan