hp 1315 Photosmart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aapje

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2000
Berichten
26
Hallo Ik ben in bezit van een hp 1315 photosmart

en nu is het zo dat ik tot grote ramp de cd-rom met de software en drivers niet meer kan vinden.

Op de site van Hp is deze software alleen in Engels te vinden, maaaaaaaaaaar ik han Nederlands bij de printer gekregen.

Wie heeft deze cd van deze printer en wil mij een plezier doen door deze met MSN aan mij te verzenden???


Of wie heeft er een ander idee, of site waar hij wel in het Nederlands is??

Arnold
 
Of anders:

hp software-realisatie

afdrukbare versie


» ondersteuning







De software-distributieservice is bedoeld voor klanten die geen toegang hebben tot de elektronische ondersteuningsdiensten. Die klanten kunnen met deze service driverprogramma's en serviceprogramma's van HP en de bijbehorende upgrades verkrijgen. Mogelijk moet er voor het telefoongesprek naar deze service worden betaald. Ook moeten waarschijnlijk verzendkosten worden betaald.
U kunt telefonisch, per fax of per brief een bestelling plaatsen.


Nederland
Ondersteuning voor Telefoon Openingstijden
hp deskjet 3400 en 3300 series. Raadpleeg onze online hulp-pagina's (http://www.hp.com/support) of neem contact op met uw leverancier. Geen telefoon support n.v.t.
Pavilion and Presario Desktop. 0900-2020165 (Euro 0.10 per minuut) 9.00 - 19.00, Maandag t/m Vrijdag
- hp deskjet
- hp photosmart printers
- hp scanners
- all-in ones
- digitale cameras
- cd en dvd writers
- hp jornadas
- inkjet supplies
0900-2020165 (Euro 0.10 per minuut) 8:30 - 18.00 Maandag t/m Vrijdag
Alle andere produkten 020-606 8751 maandag t/m vrijdag: 08:30-18:00
all other products +31 (0)900-2020165 (Euro 0.10 per minute) vary per product





privacy-verklaring het gebruik van deze site betekent dat u instemt met de juridische voorwaarden


© 1994-2003 Hewlett-Packard Company
 
bedankt maar de bovenste link verwijst toch naar de engelse hoor

maar bedankt

arnold
 
ja ok dan natuurlijk dutch

maar dan krijg je de keus xp
en dan een scherm dat het op een engelstalige site staat, en als je dat download is het ook inderdaat engels

??????????????????????

Arnold
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan