HP 2100 -> Eject page

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mar-Q

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2004
Hallo!!
Ik heb hier een printer staan, een HP-2100, de printer werkt helemaal naar behoren... maarrrrrrr hij print alleen als ik de grote knop op de printer indruk. Dat wil dus zeggen dat mijn printjes in een queue geplaatst worden. Ik zou graag willen dat dit gaat zoals het altijd gaat --> druk op afrukken, je loopt naar de printer en voila :) daar is de print.... helaas :( wil dit niet lukken.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Ik draai Windows XP, de printer is netwerkprinter
alvast bedankt :D

Ik wil hier graag een aanpassing op maken. Dat de printer weigert te printen gebeurd alleen in het programma Microsoft Works... maar ik kan helemaal nergens in het programma een aanpassing zetten waardoor hij het wel wil gaan doen, heeft iemand (zelfs nu ik de situatie nog wat lastiger heb gemaakt) een oplossing hier voor??

ThnQ,
Mar-Q

Waarschijnlijk staat het papierformaat niet goed ingesteld. Verander dit van letter naar A4....

sorry dat ik het was vergeten te melden.... het was inderdaad het papierformaat wat niet goed was, hij stond op speciaal formaat, waardoor de printer "wachtte" tot je het speciale formaat papier in de printer was gestopt. Toen ik het zoals Mark199 ook al zei het papierformaat had veranderd naar A4, was het probleem direct verholpen :) :)
Evengoed nog bedankt!!

<<Mar-Q>>

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan