HP 2171 op winds. '98 sec pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
Berichten
632
hallo, zojuist een all in one aangesloten - geen install problemen gehad - maar nu doe ik mijn digi card in de printer op de foto's over te zetten naar de pc - 53 foto's gevonden geeft ie aan - druk op 1 voor opslaan, maar daarna zou ik ze op de pc moeten kunnen zien. maar zie ze niet staan in mijn documenten/ mijn afbeeldingen.
klik op op HP galerie voor foto's - afbeeldingen ontladen - krijg ik apparaatselectie - er werden geen apparaten gevonden - lijst venieuwen / gebeurt er niets.

de printer geeft aan na de druk op 1 - 1 kopie 100%

hoe en waar zie ik nu de foto's wel??
ik kom er helaas zelf niet uit.
 
Hoi,

De HP Software slaat ze op een andere plaats op.. Heb je de installatie zo uitgevoerd hoe het op de bijgeleverde poster staat.. Zoja, dan is het ok. Dan heeft de software ergens op de c drive de foto's geinstalleerd... Dat kan op twee plaatsen zijn, onder documenten ergens in een directory of onder program files en dan HP software gedeelte.

Kun je wel afdrukken naar de printer toe, misschien een vreemde vraag maar aangezien HP printers tegenwoordig USB 2.0 gebruiken en Windows 98 die waarschijnlijk niet ondersteund zover ik het weet.

Groetjes, Dj Viper
 
helaas ook niets bij program files - hp software map.

cd rom er opnieuw op los laten ??
dan moet ik wel natuurlijk de stekkers er tijdelijk uit laten of niet?
 
software verwijderd en opnieuw installatie gedaan.

ook nu zie ik nergens de foto's staan op de pc.
ook niet in de map van HP via program files of in mijn documenten.

wie weet de oplossing.
 
hallo,
via de helpdesk van HP is het probleem opgelost.
had oa te maken met driver.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan