Hp 2570

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirkvanden

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2004
Hallo,

ik ben sinds een paar dagen in het bezit van de hp2570 all-in one printer, deze is aangesloten op de draadloze router. Als de vaste pc aanstaat kan ik met mijn laptop gewoon printen, maar als de vaste pc uitstaat lukt dit niet!

Moet ik iets veranderen aan de instellingen of is het iets anders?

Ik zie jullie reacties met belangstelling tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Dirk

Hp2570

Hallo Dirk,

Ik heb het apparaatje nu ca. twee maanden bij de eerste maal installeren heb ik gemerkt dat het installeren van de router naugezet luistert. Ik heb het ding enkel op de laptop lopen en ik heb geen problemen met de printer. Voor de scanner moet je eventueel even je firewall aanpassen. Op www.hp.nl hebben ze hier iets over staan.
Ik kan me wel voorstellen dat je de printer moet delen met andere PC's. Indien je vista hebt zie onder netwerkbeheer.

Ik heb echter ook een vraag. Werk op je laptop de kaartlezer via "mijn computer"? Indien ja, laat me even weten hoe je dat voor elkaar gekregen hebt.

Patrick

hoi,

dat van die kaartlezer heb ik nog niet geprobeerd, simpelweg omdat er ook zo'n kaartlezer in mijn computer zit. Ik zal er binnenkort naar kijken. Wie o wie kan mij vertellen hoe ik kan printen zonder dat de vaste computer aanstaat?

Wellicht

:confused: Dirk,

Bij een laptop, afhankelijk van het merk, wordt behoorlijk wat aandacht besteed aan energie besparing. Zo kan het zijn dat bij het gebruik van de baterij een hoop electronen verslindende gadgets worden uitgeschakeld. Normaal is bij het gebruik van netstroom alles netjes aan.

Men kan de configuratie echter zo wijzigingen dat de WLAN kaart uit bedrijf is bij gebruik van netstroom. Zou niet moeten kunnen mogen .............

Zie hiervoor het configuratiescherm en dan het tabbald energiebeheer. Hier kn je de schema's aanpassen.

Groeten,
:thumb: Patrick

Daar heeft het geloof ik niks mee te maken. Dit is de melding die ik krijg als ik probeer af te drukken.

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    17,6 KB · Weergaven: 73
Ok,

Besturingssyteem; Ik heb op mijn laptop windows Vista. Hoewel het systeem mijn printer direct heeft gevonden, werkte deze pas goed op het moment dat ik de juiste driver van www.hp.nl afhaalde (windows vista 32 bits).

Welk besturingssysteem heb je ?
Het je op het moment van deze melding verbinding met je netwerk ?
Heb je het probleem enkel via word of krijg je en gelijksoortige melding bij het gebruik van de bijgeleverde software ?

:confused:
Patrick

HP Klantenondersteuning http://www.hp.nl/diagnose/

Geachte heer,

Dank u wel voor het gebruik van de HP Klantenondersteuning.

Uit uw e-mail begrijp ik dat u een probleem heeft met uw HP Photosmart 2575 All-in-One. Wanneer u de computer uitschakeld kunt u via de laptop niet meer printen. Ik kan me voorstellen dat dit voor u zeer vervelend is. Heeft u de software volledig geinstalleerd op de laptop? Het komt namelijk voor dat dit niet gebeurt doordat Windows wanneer er op een van de computers de All-in-One geinstallaleerd wordt, automatisch gaat delen via het netwerk. U kunt als u dit gedaan heeft dan wel printen op de All-in-One maar wanneer de "hoofdcomputer uitgaat niet meer printen. Om dit probleem te verhelpen kunt u het beste de priterdriver verwijderen. Daarna schakelt u op de laptop de firewall uit en plaatst de software cd in de cd rom drive. Installeer vervolgens de software en de driver van de All-in-One door de stappen op het scherm te volgen. Mijn excuses voor het eventuele ongemak wat dit met zich mee brengt.

Indien dit niet het probleem mocht verhelpen verneem ik dat graag van u en wacht ik op uw reactie.

Mocht u nog vragen c.q. opmerkingen hebben betreffende deze support kunt u contact met ons opnemen via HP Klantenondersteuning.

Met vriendelijke groeten,

Remy Schmeits

HP E-mail Team

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan