Hp 3300c

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jackazz

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2002
Hoi Hoi,

Ik heb een HP ScanJet 3300C en deze wil ik graag laten werken onder Windows XP.
Ik heb het nu als volgt gedaan. Gewoon via USB aangesloten en door Windows de scanner laten herkennen/installeren. Als ik nu via rechtermuisknop op de scanner en dan scan doe dan doet die het gewoon goed.

Alleen nu zou ik graag andere scan software voor het scannen willen gebruiken. Wat kan ik dan het beste gebruiken? Want de PrecisionScan LT Software die er standaard bij was geleverd is niet te gebruiken onder XP.

En nu nog een vraag. Is het wel verstanding om de scanner zo te laten installeren door windows XP? Of ik kan het beste gebruik maken van sj650en.exe driver van HP zelf.

Alvast bedankt.

*** Edit ***

ik moet leren eerst zelf dingen langer te proberen dan gelijk om hulp vragen. Want als je die sj650en.exe installeert. Dan installeert deze ook het PrecisionScan voor Windows XP.

En verder heb ik ook nog uitgevonden dat je met Photoshop ook mooi en makkelijk kan scannen.

Laatst bewerkt:
Ik heb nog steeds dezelfde problemen met mijn 3300c. HP heeft me al meerdere oplossingen aan de hand gedaan die niet werkten. sj650en.exe heb ik niet geprobeerd omdat het geloof ik 50mb groot is en met een gewone modemverbinding vrijwel onmogelijk is dit te downloaden. Maar als het bij jou goed heeft gewerkt zal dat misschien voor mij eindelijk de ultieme oplossing zijn.
Kortom mijn vraag is werkt je scanner nog steeds goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan