HP 3325 werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angel1985

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2004
Berichten
76
Hallo, ik heb even een vraagje.

Ik heb sinds ongeveer 1,5 jaar een HP 3325 printer. Tot vandaag werkte hij goed.

Ik probeerde net wat uit te printen en krijg deze melding: "SYSTEEMFOUT, het openen van de werkset is mislukt vanwege een systeemfout. Probeer de werkset opnieuw te openen. Als het mislukt, start u windows opnieuw op en probeert u het opnieuw."

Ik heb al tig keer opnieuw opgestart, de software verwijderd, de software geinstalleerd, de kabeltjes losgekoppelt, de kabeltjes weer vastgekoppelt, maar niets helpt.

Ik heb geprobeerd via de cd-rom te installeren en via start -> printers en faxapparaten. Iedere keer gaat de installatie goed tot er gekalibreerd moet worden. Als ik niet kalibreer kan ik de installatie beeindigen, maar dan krijg ik hetzelfde bericht zodra ik wil printen

Wie kan mij hiermee helpen?

edit: testpagina afdrukken gaat ook niet
 
Begrijp ik dat een zelf-test (zonder aangesloten pc) ook niet werkt?
Of alleen de test van de software?

Probeer eens EXACT de volgende volgorde:

Printer software volledig de-installeren.
printer loskoppelen
pc herstarten, koude start.
Software installeren
en wanneer erom gevraagd wordt, de printer pas aansluiten.

Lukt het nu wel?

Werkt de printer nog op een andere comp?
 
Eh.... wat is een koude start? En ik kan het niet op een andere pc testen, want heb maar 1 pc :confused: En de software test van de pc werkt niet. Hoe test ik de printer zelf? Er zit alleen maar een aan/uit knop op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan