hp 3550

Status
Niet open voor verdere reacties.

streamtec

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2003
hoi
ik heb windows 98. 64mb AMD processor.
ik heb een hp deskjet 3550 gekocht. het lukt me niet om hem te installeren.
Allereerst kreeg ik melding nadat cd-rom gestart was dat mijn CPU van en te laag niveau is. Ik heb CPU5 en moest CPU6 hebben. Helpdesk gebeld van HP.
Ik moest van HP site een driver downloaden dan zou alles goed gaan. Niet dus.
Alles lukte tot het moment dat ik melding kreeg: sluit nu de kabel aan. Aldus gedaan. Krijg dan melding: nieuwe hardware gevonden. even geduld. Echter dan gebeurt er niks meer. Heb zeker een kwartier gewacht. Kan ook niet op annuleren drukken. Dus via ctrl alt del afgesloten.
Weer HP gebeld. Moest hem handmatig toevoegen. Geprobeerd. Kreeg toen melding over problemen met schrijven naar USB001.
Toen moest ik van HP alles uit register verwijderen.
Wederom van alles geprobeerd om printer te installeren maar niks lukt.
Overigens zei HP dat w 98 geen USB ondersteunt. Staat overigens negens in vereiste systeemeisen dat ik w 98 se nodig heb.
Echter via HP helpdesk in apparaatbeheer gekeken. Daar staat wel dan in USB printer support.
Heb ook een webcam op USB poort aangesloten en werkt perfect.
Wie kan mij helpen. Ben radeloos.

Kijk even in de BIOS bij printer instellingen (Integrated Pherepticals) of hij op ECP/EPP staat. Zit de USB stekker direct in de PC of gebruik je een HUB ?
Dan kun je nog proberen om (mits hij in apparaat beheer staat zonder gele ! ) er met de R.muisknop erop te klikken en dan inschakelen c.q. uitschakelen.

hoi
ben een leek. weet echt niet wat BIOS is.
bioscoop? sorry grapje

het probleem heeft zich opgelost. er stond in apparaatbeheer iets met een geel ! ervoor.
dit verwijderd. kon toen installeren
echter als ik nu in apparaatbeheer kijk staat er nog steeds dat gele ! voor "wave device for voice modem"
komt iedere keer terug

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan