hp 4000n

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik bedoel niet pagina per minut maar de levens duur ben de printer. ik vraag dus eigenlijk naar jullie ervarig.

Ik heb geen idee hoeveel pagina's je kunt printen. Ik heb hier geen ervaring mee. Zal ook wel afhangenhoeveel je print e.d. Misschien dat iemand anders dit kan weten. Succes.

Je zou eens de leverancier van HP eens kunnen bellen hier over.

Je zou eens de leverancier van HP eens kunnen bellen hier over.

Bij een leverancier van een product kom je natuurlijk niet altijd een objectief oordeel tegen. Er zijn er wel die gewoon eerlijk zijn, maar ze zullen proberen de voordelen van het product te benadrukken. Dat is nooit een echt goed vergelijk. Kieskeurig bijvoorbeeld test onafhankelijk, dus een onafhankelijk antwoord.

Elke HP laserjet uit de 4000 serie kan 200.000 paginas afdrukken, voordat hij een zogenaamde maintenance kit nodig heeft. In deze kit zitten rollers, de fuser, transferroller en separationpads, waarmee de printer gereviseerd word. Daarna kan de printer wéér 200.000 paginas draaien. Ik heb in onze TD diverse printers van dat model gehad die al 4 keer zo'n kit hadden gehad en dus meer dan een miljoen afdrukken had gemaakt. Daarna was hij toch echt wel aan vervanging toe...

Groeten Eric Meijer **Knip**

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Eric Meijer top van je. Bedankt voor het antwoord. Dat had ik ff nodig. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan