hallo,
ik heb hier een hp5200c scanner die het altijd heeft gedaan maar nu heb ik
hem verplaatst naar een andere computer en nu doet hij weinig.
ik heb de drivers altijd van de site van HP zelf gehaald, bij de oude en nieuwe situatie.
de scanner die stond altijd via de paralelle poort aangesloten.
maar nu krijg ik hem via de par poort als de usb poort niet meer aan de praat.
als ik de software heb geinstalleerd herstart ik windows xp dan ziet windows de scanner en installd. hem verder, zodra hij zegt dat de install klaar is en ik druk bijv. op het groene scan knopje aan de voorkant van de scanner dan start de software op en rateld de scanner een paar keer en dan na een seconde of 30 komt de foutmelding dat de scanner niet reageerd. heeft misschien hier iemand een tip of weet waar het aan ligt???
mvg peter
ik heb hier een hp5200c scanner die het altijd heeft gedaan maar nu heb ik
hem verplaatst naar een andere computer en nu doet hij weinig.
ik heb de drivers altijd van de site van HP zelf gehaald, bij de oude en nieuwe situatie.
de scanner die stond altijd via de paralelle poort aangesloten.
maar nu krijg ik hem via de par poort als de usb poort niet meer aan de praat.
als ik de software heb geinstalleerd herstart ik windows xp dan ziet windows de scanner en installd. hem verder, zodra hij zegt dat de install klaar is en ik druk bijv. op het groene scan knopje aan de voorkant van de scanner dan start de software op en rateld de scanner een paar keer en dan na een seconde of 30 komt de foutmelding dat de scanner niet reageerd. heeft misschien hier iemand een tip of weet waar het aan ligt???
mvg peter