HP 5740 inkt probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

renosaurus

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2007
Hallo,

Ik had een hervul set gekocht voor mn printer, de HP 5740, maar als ik mn inkt opnieuw vulde, printe die nog steeds geen kleur.
Nou heb ik een Remanufactured cartridge gekocht, en nou krijg ik de melding dan die cartridge al eerder gebruikt is en nog wat gezeur, en mn printer print alleen maar zwart/wit.
Dat vind ik toch wel zonde van mn geld zeg maar.
Weet iemand wat ik daaraan kan doen? een update installeren ofzo? of een instelling?
En kan ik mn inkpatroon dan ook hervullen?

thnx,
Reno

vermoedelijk zit er een chip op de cartridge ??
in veel gevallen moet je die overzetten.

oke, en hoe zou ik dat moeten doen? ik heb een soort stikker bij mn remanufactured cartridge gekregen, maar wak dr mee moet weet ik niet...

die moet je op de bijgevulde plakken, kijk eens op de originele waar juist !
Als het goed gaat ziet de printer de chip en denkt ie dat er een nieuwe cartridge geplaatst is.

Laatst bewerkt:
de originele had alleen maar een stikker bovenop de cartridge zitten, over de hervulgaatjes heen. maar deze stikker is veel groter...

dan weet ik het ook niet meer ...
trouwens, bij canon kost een zwarte cartridge 15 € en een kleuren 13 €, voor die prijs ga ik niet klooien ...

de remanufactured cartridge hep ik bij mn werk gekocht, kwantum. en de printer bij dixons, niet dat dat boeit.
maar ik bedoel, waar ik de cardridge koop boeit toch niet? inkt is inkt.

het lijkt mij logisch dat een verkoper zijn koopwaar kent ... dus zij moeten je toch kunnen helpen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan