HP 615 C en compatibliliteit met XP?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Darcos

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2003
Ik heb een printer HP Deskjet 615 C die goed werkte onder Windows 98, en die ik geïnstallerd had met de bijgeleverde CD-rom HP Deskjet 610 C en het ging prima. Sinds ik overgeschakeld ben op XP kon ik mijn printer Deskjet 615 C niet meer gebruiken en hebben ze me in de winkel een installartie CD-rom gemaakt die ze van het net hadden gehaald om mijn Deskjet 615 C compatibel te maken met XP.
Ik moet echter nu deze terug instaleren omdat er een probleem is met mijn printer maar vind deze zelf gemaakte installatie CD-rom niet meer terug.
Mijn oorspronkelijke CD-rom Deskjet 610 C heb ik evenwel nog. Ik moet deze evenwel compatibel kunnen maken met XP.
Kan iemand mij helpen ?

De 600 reeks worden allemaal onder XP herkend zonder dat daar aparte drivers voor nodig zijn.

Wanneer ik de CD-rom HP Deskjet 610 C Series opnieuw instaleer komt er op het laatste op het scherm dat hij niet geschikt is voor XP.
In mijn handboekje staat "Windows 95, Windows 98 en Windows NT 4.0.
Ik heb ook als eens volgende melding gekregen 'xmldoc.document ELEMENT' is leeg of geen object.
De Deskjet 615 C staat evenwel nog op mijn PC maar drukt niet meer af. Het lichtje bovenaan blijft branden wanneer ik iets wil afdrukken. Daarom wilde ik hem herinstaleren. Misschien is dit niet nodig en is er een andere fout.

Laatst bewerkt:
Heb ik reeds gedaan en ik zie dat de printer Deskjet 615 C printer wordt weergegeven. Dus volgens de beschrijving van HP die u opgeeft moet ik 'verder niets doen'.
Toch werkt mijn Deskjet 615 C printer niet. Wanneer ik mijn printer opzet staat het onderste lampje op groen, doch wanneer ik op de startknop druk om te printen floept het rode lichtje boven aan.

Je weet zeker dat er nog inkt in de cartridge zit?
Geen papier dat verkeerd zit?

Van de kleuren cartridge ben ik niet zeker en ik kan het ook niet zien (ondoorschijnend), maar van de zwarte cartridje ben ik zeker dat er nog inkt in is.
Ik heb dan ook een proef gedaan om enkel zwart af te drukken en het gaat ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan