HP 656c onder ME

• Onderwerp starter Onderwerp starter Remy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Hallo,

Even een vraagje over het installeren van een HP 656c printer onder windows ME. Printer heeft USB aansluiting, maar wordt niet herkend bij inpluggen.
Alle andere apparaten zoals usb scanner, digitale camera, usb card-reader wordt wel allemaal direct herkend.

Heb ook geprobeerd om eerst de software te installeren, maar dan krijg ik halverwege een melding dat er geen printer is aangetroffen op de USB poort.
Als ik de printer op dat moment inplug gebeurt er helemaal niks. Heb de printer op een ander systeem met XP geprobeerd en alles werkt, dus aan de printer ligt het niet !

Er is wel wat geinstalleerd vanaf de HP cd-rom (installatie assistent) maar die kan ik ook niet meer verwijderen !
Hoe nu verder !? heb in het register ook alle verwijzingen naar de printer verwijderd.

Hellup !!

Remy

Smilie,

Heb de orginele installatie cd-rom erbij en daar staat ook een ME driver bij, dus lijkt mij ook te moeten werken.
Of ligt het juist daar aan dat het zaakje niet werkt ?

:8-0: :8-0:

Smilie,

Ik heb wel andere nuttige tips zien staan op de HP site, ik ga ze morgen even uitproberen, kijken of ik er wat aan heb.

In ieder geval bedankt voor je tip !! :thumb:

Groeten,

Remy

Smilie,

De uitgebreide handleiding heeft wonderen gedaan !:D
Het is me gelukt..... via de tips op de site van HP

Thanx...:thumb:

Remy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan