HP 656c op USB poort in slaap gevallen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Remy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Hallo allemaal,

Even een vraag over een HP deskjet 656c die via een USB kable is aangesloten op een Legend V Mobo met een P3 400Mhz processor.

De printer wil niet altijd reageren als men wil afdrukken...
Kan het zijn dat de USB poort zichzelf uitschakeld ??
Want de ene keer kan ik zonder meer afdrukken en daarna doet ie in ene keer niks meer en blijven alle taken in de wachtrij staan en drukt ie zelfs geen testpagina
meer af.
Als men de pc aan en uit zet wil iet het af en toe wel weer eens doen:rolleyes: Maar de gebruiker wordt er af en toe een beetje :evil: van!!!
Zit dit in de BIOS ergens niet goed of ligt het aan de printer zelf ??

Groeten,

Remy

Heb je (juiste) driver al een keer opnieuw geinstalleerd.

Welke Windows versie gebruik je.

Will,

Er staat ME op de betreffende PC, en de Orginele drivers (meegeleverde cd-rom) zijn al
diverse malen en op diverse manieren geinstalleerd (eerst software, daarna apparaat inschakelen en apparaat inschakelen en daarna de software installatie)
De printer werkt gewoon, maar zet je de pc een keer uit en de printer staat in stand by, dan krijg je na een nieuwe opstart dus meestal het probleem dat ie niet wil printen :mad:

En heel af en toe wil het commando 'testpagina afdrukken' nog wel eens helpen, dan lijkt het wel of ie uit een slaapstand komt, maar ook vaak help het helemaal niet en moet je een paar keer opnieuw opstarten aleer de printer weer reageerd op een print opdracht, best frustrerend....:confused:

Geplaatst door Will-Well
Je kunt beter de laatste driver van de HP site halen.
Kijk even hier -->>http://search.hp.com/gwnldut/query....de=ho&hpo=&h_audience=hho&h_audiencerestrict=

Will,

Het probleem zit hem volgens mij niet in de installatie, want ik had al aangegeven dat ik diverse installatie methodes had uitgeprobeerd en de printer werkt verders ook goed, alleen heel af en toe lijkt het wel of ie in slaap is gesukkeld...:rolleyes: Dus vandaar mijn vraag of het niet iets in de BIOS kan zijn ??

Of zit er in de originele (cd-rom) drivers een bug die dit misschien veroorzaakt ??

Will,

Ik heb ff iets verder gebladerd op de site, en toen kwam ik deze link tegen.
Dit probleem deed zich op die bewuste pc ook wel eens voor......dus wie weet:rolleyes:
Ik zal binnenkort deze tip eens uitproberen om te kijken of het hier aan ligt....

Alvast bedankt voor de aangeboden tips..:thumb: :thumb:

Groeten,

Remy

De updates en pathes zijn er inderdaad om dit soort dingen te verhelpen.
En je ziet bij de problemen staat ook die van jou + een oplossing.

Rustig Weekend !

De tip op de pagina van HP heeft gewerkt !!:D :thumb:

Will bedankt voor de voorzet, ik hoefde hem alleen nog maar in te koppen :p :D

Groetjes,

Remy

HP geeft een goede nazorg dus kijk ik altijd eerst of er een oplossing is. Dit geld voor alle grote merken.
De volgende keer kun je het zelf en anders wordt je hier altijd wel geholpen door een mede Helpmijer.

Rustig weekend !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan