hp 6730s laptop loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

studiobart

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2003
Beste

De laatste tijd heb ik met mijn hp laptop voor dat hij vastloopt. Je kunt niets meer doen, zelfs niet meer naar taakbeheer (control-alt-delete) gaan.
Als je dan op de powerknop lang drukt om hem uit te schakelen en je legt hem terug aan start hij terug opnieuw op zonder problemen.
Is dit probleem op te lossen of moet ik mijn laptop terugsturen onder garantie?

Mvg,

Bart

Kan een hele hoop dingen zijn.. Hoe zijn de temperaturen?
Deze kun je het beste checken met Pc Wizard, die is wat betrouwbaarder dan speedfan.
Blaas ook je laptop eens uit met een busje perslucht, in verband met stof.

Moet eerlijk zeggen dat ik met mijn dv6720 laptop (bijna hetzelfde model) nergens last van heb na een jaar intensief gebruik...

Wat de juiste temperaturen moeten zijn weet ik niet, maar dit zijn mijn temperaturen gemeten met PC wizard 2008:

CPU Temp: 39 graden celcius
Core #1: 32 graden celcius
Core #2: 34 graden celcius

Zijn dit normale temperaturen?

CPU Voltage: 1288 Volt
CPU: 1189,57 MHz

Als je zegt: uitblazen met perslucht, waar moet ik dan zoal blazen? moet ik daarvoor dan mijn laptop gans uit elkaar halen ofzo?

Bart

Dat zijn goede temperaturen. Uitblazen is niet nodig dan.. Maar dit zijn je temperaturen als je hem niet gebruikt. Wanneer loopt je laptop vast? Alleen bij een bepaald programma, zodra je hem zwaar gaat gebruiken of zit er geen enkele logica achter?

dit zijn de temperaturen wanneer hij aan ligt en niet wordt gebruikt.
Er zit totaal geen logica in wanneer de laptop vastloopt.
Best eens terugsturen naar winkel zeker? Z'on fouten vallen wel onder garantie zeker?

Mvg

Zolang jij je laptop niet open hebt geschroefd moet het onder de garantie vervallen. Het betreft overduidelijk een fout aan de binnenkant van de laptop (het is of hardware, of software matig...) dus de fabrikant moet hiervoor opdraaien.
een krasje op je laptop gaat er in ieder geval niet voor zorgen dat ie crasht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan