HP 710c installatie op win xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

trick

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Ik ben niet geheel zeker van de juiste sectie, Kan echter niets passenders vinden. Ik heb eenhp 710C printer die op een nieuwe pc met winxp moet worden geinstalleerd. Hij maakt verbinding met de paralelle poort lpt 1. Bij opstarten van winxp herkent hij de printer niet dus ga ik naar start , systeembeheer, hardware apparaatbeheer en vervolgens poorten. Dit om de ECP printer poort en eigenschappen daarvan te kunnen veranderen . Maar er staat in het menu alleen maar Compoorten. Hoe kan ik de ecp poorten op een andere wijze benaderen om ze qua instellingen te kunnen wijzigen?

kan dat niet via het bios?

dat kun je het in de bios onder
integrated perhipals vinden.
daar kun je de paralelle poort vinden.(als je een ander mobo/bios hebt dan de link van maestro)

Re: ecp printer

Geplaatst door trick
Ik begrijp het dacht al zoiets. Het gaat echter om de printer van mijn zwager dus ik zal er weer naar toe moeten.
Ik kan de link overigens niet openen?

http://www.asuscom.de/pub/ASUS/mb/sock754/k8v/e1421b_k8v_deluxe.pdf

Die link werkt hier prima (je moet trouwens wel Acrobat Reader hebben geïnstalleerd), maar dit gaat specifiek over een Asus K8V moederbord, best kans dat het bij jouw zwager allemaal net anders heet en op andere plaatsen staat.

inderdaad bois aanpassen

Ik heb de bios aangepast! zoals voorgesteld. Het was wel even zoeken want het ging in dit geval voor een amd processor en daar was ik geheel niet mee bekend . Toch maar net zo lang gezocht tot ik iets van lpt1 of zo vond , ik heb hem van disabled omgezet en toen kwam er een 3 cijferig getal en jawel hoor het werkte.
Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan