hp 710c

Status
Niet open voor verdere reacties.

ferryN

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2003
ik heb nieuwe inktpatronen er in gedaan en nu geeft hij wat rose gezichten bij de foto`s.
en als ik een corver uit print dan zit er ook een rose gloed over heen dit had ik niet voorheen.

WIE KAN MIJ HELPEN

heb je een spoeling van de koppen gedaan, en een uitlijng ... bij hp kan je allerlei onderhouddoen via configscherm en printers, eigenschappen ...

Dit heb ik dus ook met mijn hp photosmart p1000, alleen dan is het bij mij een blauwe gloed erover. Geen idee hoe het komt. Meestal als ik net nieuwe inktcardridge erin doe dan doet hij het wel goed. Als ik mn inktcardridge schoonmaak met een watje doet hij het ook weer ff goed, of ff sofwarematig cleanen.

Softwarematig claenen stelt weinig voor. Er gaat een rubber flapje een paar keer heen en weer over de kop.
Is het een orginele cartridge ?

ja ik heb de orginale cartrige en heb ook hp gebeld en die zeiden dat het aan mijn papier lag maar dat heb ik ook uitgeprobeerd maar het is nog steeds het zelfde

Lijkt mij toch een probleem van je kleuren patroon als je hem gereinigd hebt (hoeft niet bij een nw.) dan zou ik hem maar omruilen want ze zijn duur genoeg.

Sluit je printer de spijtmondjes wel goed af? Het heeft er alle schijn van dat er een uitgedrrogd is. Maak je printer eens schoon bij de rustplaats van de cartridges.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan