hp 815c print geen kleur

Status
Niet open voor verdere reacties.

adewijk

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
Ik heb mijn kleurencartridge hervult en terug in de printer gedaan. De printer heeft daarna gewoon in kleur geprint. Ik heb de printer even los gehad omdat er een envelop was vastgelopen en ik die even moest weghaeln. Ik heb de printer gewoon weer aangesloten en sinds die tijd print het alleen in zwart en niet meer in kleur!
Iemand een idee?????

Alvast bedankt.
;)

Hoe lan heb je hem los gehad, en stond de cartridge toe in zijn ruststand. Als de cartridge 10 minuten of langer in de open lucht ligt zonder bescherming kan dat al funest zijn.

geen kleur

Hallo Wim,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb de printer wel langer los gehad dan 10 minuten maar de cartridges sonden gewoon helemaal naar rechts.
Dus ik weet niet of het hier mee te maken heeft. In zwart gaat printne gewoon goed.

Je kan proberen met "services" je cartridges je inktpatronen te reinigen. Je kan ook heel voorzichtig de spuitmondjes schoonmaken met wat water en een nietpluizend doekje.

geen kleur

Ik heb ze al voorzichtig schoongemaakt en ook bij services cartridge reinigen gedaan, maar helemaal niks.
Alleen zwart die doet het perfect.

Ik vrees toch dat je cartridge het heeft begeven, maar laten we andere reacties afwachten.

geen kleur

Maar na het vullen heeft de printer het gewoon goed gedaan in kleur.
Hij is los geweest en nu niks, nada, nope.

Ik begrijp er dus helemaal niks van

KLeur!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo Wim,

Het is gelukt!!!
Ik heb langs de vulgaatjes met een rietjebij elke kleur even goed doorgeblazen en ja hoor....................
weer KLEUR!!!
In ieder geval bedankt voor je reacties en wie weet tot een volgende keer.

M.vr.gr.
A. de Wijk
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan