HP 8710p upgrade wat kan allemaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordy27

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 okt 2013
beste mensen,

ik ben hier nieuw en weet nog niet precies hoe alles hier werkt, bij voorbaat exuuses voor beginner foutjes :o

ik heb pas een HP 8710P gekocht voor 200 euro.
ik was van plan om deze goed te upgraden.

ik weet alleen niet of elke videokaart hier in past. er zit standaard een nvidia quadro 320m in.
kan hier zomaar bv een ati kaart in? heb ik hiervoor een andere cooler nodig?

tot hoeveel ram kan ik deze upgraden. op internet zegt de een 4 en de andere 8 gb max

er gaat sws een ssd in.

wie heeft er nog meer tips?

bedankt alvast

mvg jordy

Is het een notebook? vergeet dan maar het upgraden, hooguit een ram latje meer.

nee het is een laptop. ik heb hem al los gehad. cpu ,video,ram hdd,wifi enz alles kan er uit

Notebook=laptop.:rolleyes:

Zet het uit je hoofd, notebook upgraden is een crime, voeding is aangepast aan het geheel en het moederbord beperkt alles, maar ja, tis jouw feestje.

uuhhmm oke,

dus het gaat om wattage? die voeding met de blabla sterkte en alle andere dingen. als je wattage zelfde is als het gene wat er in zit is dus passend?
maar is het dan wel een upgrade?

ik ben zelf fanatiek desktop bouwer dus laptop en notebook is voor mij een nieuwe wereld.

plus dat de chipset op het moederbord alleen voor het geen waarvoor het gemaakt is?

Laatst bewerkt door een moderator:
Er zal maximaal 4Gb ram in kunnen.
Enige wat je kan upgraden verder is een andere harde schijf of een SSD. De vraag is alleen of dat de laptop nog waard is.

bedankt voor jullie reacties

ik had gehoopt dat ik wat meer kon doen met mijn laptop dan nu blijkt wat mogelijk is, jammer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan