HP 9000LMP PCL XL error bij tabel

• Onderwerp starter Onderwerp starter feint
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

feint

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Hallo allemaal,

wij hebben in ons netwerk meerdere HP printers staan van verschillende types. allemaal werken ze met de universele hp print drivers.

Nu hebben wij sinds kort een nieuwe hp 9000LMP printer en als wij een word document willen printen waarin tabellen voorkomen, dan geeft de printer de volgende error:
PCL XL error
Subsystem: JPEG
Error: Error code 0x13
Operator: EndImage
Position: 66

wij hebben al geprobeerd de instellingen te veranderen maar dit maakte geen verschil.
Nu heb ik op internet veel gevonden over problemen met de drivers, echter hebben wij meerdere hp9000 printers die geen problemen geven met deze driver.

Naast de drivers heb ik geen problemen kunnen vinden met betrekking tot dit systeem.

Heeft iemand eventueel een oplossing?

alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Iets soortgelijk staat mij bij dat ik dat ook gehad heb vorig jaar. En volgens mij had dat toen te maken met een verschil in de driver die op het werkstation gebruikt werd en de server. Gooi de printer eens van het werkstation en installeer de driver eens opnieuw op de server. Dan de printer gewoon op het werkstation toevoegen via Netwerkprinter toevoegen en de driver zelf via het netwerk laten ophalen.

Laat eens weten?

Ik ga toch ook nog eens even googlen

Bedankt voor je snelle reactie.

wij werken met terminal servers waardoor mensen dus geen installaties op het werkstation doen. De drivers opnieuw uitrollen op de servers zal ik eens gaan proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan