HP 930 C stopt met printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hanssch

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2001
Ik heb mijn HP 930 printer nu 2 jaar en hij heeft eigenlijk nooit goed gewerkt. Als ik iets wil printen, tekst of foto's dan print hij soms helemaal niet of hij begint goed om na bijvoorbeeld 2 bladzijden weer te stoppen of hij stopt tijdens het printen van een foto halverwege. Ik heb diverse keren de nieuwste software en drivers van HP gedeinstalleerd en geinstalleerd, maar het probleem blijft. Ik heb de printer met een USB kabel verbonden met mijn AMD pc.

als je zo'n printer koopt , en hij werkt niet goed had ik hem na een week teruggebracht .

ik denk dat eens helemaal opnieuw moet beginnen! printerdriver, helemaal verweideren, afkoppelen. ik weet niet welk besturingssysteem je heb? voor xp hoef je waarschijnlijk geen driver op te zetten, wordt denk ik automatisch gezien door xp. de printer aansluiten en kijken of windows nieuwe hardware vind. ja je zegt dat je dat al meerdere keren gedaan hebt? maar het is een beetje vreemd, dat hij niet goed print, ook eens een andere usb ingang proberen! suc 6

Kijk ook even in de BIOS of de printerinstelling op ECP/EPP staat (bij Integrated Peripherals).
Dit is nodig voor heen en weer communicatie tussen printer en pc.

Let op!! Dit is zeer belangrijk anders kan de printer nooit goed werken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan