HP all in one printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tress

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Na het plaatsen van een nieuwe cartridge blijft de printer maar "voorbeelden" uitprinten en kan ik niet printer. Hoe stop ik dit???
Dank bij voorbaat.
Tress

Zeer onduidelijke startposting (originele cartridge of 'nepper'/nagevulde gebruikt, printertype, hoe zien die 'voorbeelden' eruit?), maar mogelijk is het volgende aan de hand:
Dat "voorbeeld" waar jij het over hebt kan een scan calibratieafdruk zijn. Indien ja, dan zou je die (uiteraard met bedrukte kant naar beneden) op de glasplaat moeten leggen, deksel dicht en op de printer zelf op de Scan knop drukken. Na het scannen de calibratieafdruk weer verwijderen van de glasplaat en kijken of het probleem dan weg is.

Als dit niet is waar je het over hebt, dan heb ik zo snel geen idee.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Voor een calibratie moet bovendien de kleuren ook geïnstalleerd zijn, Het dient ervoor om de zwarte met de kleuren uit te lijnen. Voor het maken van de scan van de afdruk moet er dus een kleur op papier zichtbaar zijn.

Anders een truukje proberen: Zet de voorkeursinstellingen op Grijswaarden en Alleen Zwarte Cardridge via het Start menu > Printers > Eigenschappen. Voordat je nu gaat afdrukken de kap openen en wacht tot de cartridge gecentreerd wordt en uitgenomen kan worden. Doe de stroom van de printer af en verander cartridge voor alleen zwart. Sluit de printer daarna aan op de stroom.

Dank zij U allen is het probleem opgelost!!!
Hartelijk dank daarvoor!
Tress

Wat was er aan de hand, dan? We weten (nu) nog niet welke tip je geholpen heeft.

We willen hier op het forum graag terughoren wat de oplossing was...

Tijs.

Dankzij "Denties TIJS is de zaak opgelost! Nogmaals dank!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan