HP B109n-z print geen geel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aristotoles

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2011
Berichten
6
Hallo,

Mijn HP B109n-z printer print geen geel uit. Aangezien de 'orginele' cardridges vrij duur zijn, heb ik besloten om het huismerk van 123inkt.nl erin te doen. Helaas werken deze cartridges alleen een aantal weken. Na een paar weken wordt het kussentje in de cartridge lichtgeel, terwijl die bij de aankoop donkergeel is. De andere kleuren werken wel naar behoren. 123inkt.nl heeft me nu al 2 keer een nieuwe cartridge gestuurd, maar het probleem blijft.

Heeft iemand anders hier soms ook last van? Of kan iemand me helpen dit op te lossen?

Groeten,
Ivo
 
Helaas, HP is heel gevoelig met het herkennen van de cartridges.
Dat is een reden dat ik geen HP-printer meer aanschaf.

Als je het toch goedkoop ( goedkoper ) wilt houden, is 1 keer refillen van de originele cartridge misschien een optie.

Er zijn meerdere leveranciers, bijv. ( http://www.officesavers.nl )
 
Laatst bewerkt:
Heb zojuist wat op de cartridge gedrukt, en nu is het kussentje weer donkerder geworden. Ook print hij nu weer geel. Ben wel benieuwd voor hoe lang hij weer zal printen, aangezien het al de derde keer is.

Dit ligt dus aan HP? En niet aan de cartridges?
 
Het enige dat ik kan beamen is dat HP in vergelijking met andere merken gevoeliger is voor niet-originele cartridges!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan