HP B110 print niet uit op windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

janan7

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2011
ik kan niet printen
pas een HP wireless B110 aangeschaft nadat ik een nieuwe pc windows 7 heb gekocht. wireless ging niet omdat ik geen wireless modem heb. dus met de usb kabel geïnstalleerd alles ging goed, totdat
als ik wil afdrukken staat het document in de wachtrij en daarna gebeurd er niets meer. de printer staat dan op storing. alleen via printspooler kan ik nog afdrukken. HP helpdesk gebeld en die zijn er 3 uur mee bezig geweest (petje af!) maar komen er nog niet uit! microsoft gebeld en die zeggen dat het probleem bij HP ligt! waar kan ik het nu nog zoeken????

Laatst bewerkt:
Er zijn op de website van HP voldoende hulpprogramma's die je kunnen helpen bij het diagnosticeren en oplossen van je printprobleem.

link, sectie "Utility - Diagnostic Tools (‏4)" [Windows 7 32-bit]
link, sectie "Utility - Diagnostics Tools (4)" [Windows 7 64-bit]

Succes,

Tijs.

printprobleem HP B110

bedankt voor je moeite, maar deze updates zijn ook al door de hp helpdesk gedaan.de hp b110 software op de pc werd verwijderd en opnieuw geherinstalleerd middels de cd-rom en nog eens via download software. ook werd alles verwijdert en een andere (fake) printer geïnstalleerd.ook dit werkte niet.helaas!

Hmm.... In dat geval wordt het (hier vanaf het forum) lastig om nog met tips te komen.
Daarvoor moeten we eigenlijk op je pc zelf kunnen kijken.

Wat je nog kunt proberen is het volgende: Kijk in de Windows logboeken:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> eventvwr.exe
in de sectie Windows Logboeken -> Systeem en in Windows Logboeken -> Applicatie

Wellicht geeft dat een hint. Kijk vooral rond de tijdstippen van opstarten van de pc en de momenten dat je een (mislukte) printopdracht gaf.

Tijs.

hier staat dat er 18 gebeurtenissen fout zijn gegaan met het tijdstip erbij. details,kan niet worden afgedrukt op printer hp deskjet 990c (ik heb toch een hp b110, de 990 heb ik nooit gehad!)probeer het doc opnieuw af te drukken of start de afdrukspooler opnieuw. (dit doe ik steeds).gegevens type NT EMF1008. grootte van het spoolbestand 131072 bytes,aantal afgedrukte bytes 0. totaal aantal pagina's van document:1 aantal afgedrukte pagina's 0. Win32-foutcode geretourneerd door afdrukprocessor:5. toegang geweigerd.
ik kan wel uitprinten, als de pc uitgezet wordt en weer opgestart is. dan wordt alsnog het document uitgeprint wat in de wachtrij stond. bij een volgende opdracht om te printen gaat hij weer op storing.
hopelijk heb je hier iets aan, ik tik het alleen maar over.

Zoek eens in Google op:
win32 error code returned by the print processor 5. access is denied

Eventueel zelfs:
win32 error code returned by the print processor 5. access is denied deskjet 990

Er zijn vele verklaringen voor je probleem. Hopelijk kun je er een vinden die van toepassing op jouw probleem.

Van de laatste zoektocht vond ik een fragmentarische hit in Google, die suggereerde dat je een HP deskjet 990 (of HP deskjet 990c) printer zou moeten toevoegen met de standaard daarbij horende Windows drivers (niet kiezen natuurlijk in je programma's, maar alleen toevoegen).

Andere tips heb ik zo niet. Een forum heeft zijn beperkingen.

Tijs.

ik meen me te herinneren, dat de hp helpdesk deze 990 heeft toegevoegd, omdat dit de basis zou zijn van mijn printer. voor de rest kan ik er niet veel van maken en ga ook nog eens verder met hp helpdesk, als ik deze week enkele uurtjes vrij kan maken. toch bedankt voor je inzet, tijs.

Toch nog 2 kleine tips die je kunt proberen, beiden in het tabblad Geavanceerd van de Eigenschappen van de printer:
a. Probeer eens met het vinkje met het vinkje uitgeschakeld van "Geavanceerde afdrukfuncties inschakelen"
b. Kijk ook na welk Stuurprogramma daar is gekozen. Dat zou je normale printerdriver moeten zijn, niet die van de Deskjet 990

Succes,

Tijs.

het stuurprogramma staat op de b110 en met het weghalen van het vinkje krijg ik ook weer de foutmelding, jammer maar het is het proberen waard.
jan
ps. ik heb van ellende maar alles in een besteld van ziggo, toen kreeg ik een nieuw modem _draadloos_ en nu is de printer opnieuw geinstalleerd , maar nu draadloos en alles werkt prima.
toch schandalig van HP, dat het met de usb kabel niet werkt.
einde probleem. bedankt

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan