hp c4180 all in one print erg traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

franklinmaas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 aug 2008
Vraagje,
ik had mijn printer cartridges vervangen en nu print mijn printer niet meer op dezelfde snelheid.
hij is erg traag en doet bijna 20 minuten over een test pagina afdrukken
hoe kan dit nu zomaar?
heb hem al gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd maar helpt niet wat kan er loos zijn
help:shocked:
Franklin

slome printer

Mogenlijk heb je een slechte cartridge getroffen. Indien de inkt niet vlotgenoeg door de spuitmond kan gaan. wacht de printer bij elke regel of streek v links naar rechts enz.
Dit om z.g. de inkt te laten toestromen. Meestal gaat een en ander gepaard met een melding van inkt bijna op e.d. ( toch geen nagevulde cartridge he? )Cartridge bij iemand anders uit testen of even een cartridge lenen om in jouw printer te testen. Als de fout aan een originele HP cartridge ligt krijg je per omgaande een nieuwe van HP. Even met HP bellen in Amsterdam.Ik heb dit probleem nl zelf een paar keer gehad met een bijna lege zwarte cartridge, terwijl ik dacht dat hij nog half vol was en dus de schuld aan de kleuren cartridgen gaf.

Laatst bewerkt:
cartridge

hoihoi,
nu je het zegt, inderdaad heb ik ene ineuwe cartrige geplaatst, geen orgineel hp, en die geeft meteen aan dat die leeg is??
zal een andere nemen kijken oof het dan vooribj is

bedankt voor de tip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan