HP C4380 scant niet!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Zky
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Zky

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jul 2008
Beste allemaal,

Sinds een aantal dagen ben ik in het bezit van een HP C4380 all-in-one aangesloten op mijn draadloze netwerk.
De installatie is goed gegaan zoals het moet. Ik heb alleen de drivers geinstalleerd van HP en niet al die rommel eromheen. Ik wil namelijk gewoon scannen via Windows Vista Scannen & Faxen.

Helaas lukt dit me nog steeds niet!! de printer wordt herkend en de scanner ook, het printen werkt alleen krijg ik wanneer ik wil gaan scannen de volgende foutmeldingen;

Als ik de optie Voorbeeld gebruik in Vista's Scannen & Faxen;
"Er is een fout opgetreden tijdens het instellen van de scannereigenschappen. Als een ander programma nu een scan uitvoert, moet u wachten tot dit programma klaar is voordat u het opnieuw probeert."

Als ik de optie Zoeken gebruik in Vista's Scannen & Faxen;
"Het document kan vanwege een probleem niet worden gescand. Probeer het opnieuw of raadpleeg Help en ondersteuning of de documentatie van de scanner voor informatie over het oplossen van problemen."

Ik heb al meerdere malen contact gehad met HP hierover maar nog steeds niet tot een oplossing gekomen.

De netwerk instellingen zijn goed (mac-adres van de printer in het mac-filter, WPA-PSK), dit weet ik zeker omdat een vriend van mij precies dezelfde instellingen en printer heeft en het bij hem wel allemaal werkt.
De printer verbind dus ook gewoon goed, aldus de diverse testrapporten welke hij kan afdrukken.

Op een andere PC in het netwerk (met windows XP) werkt hij wel, hierbij heb ik wel de scansoftware van HP geinstalleerd. Maar voor mijn Vista Laptop zou dit niet hoeven (gezien de instellingen bij die vriend van mij).

Iemand enig idee wat hieraan gedaan kan worden?

Groeten,
Luuk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan