HP C4480 software installatie stopt na 2 minuten (XP)

Status
Niet open voor verdere reacties.

knarf59

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2012
Op een pc van een kennis is een poging gedaan om de printersoftware (HP C4480) te verwijderen.
Dit is maar gedeeltelijk gelukt. Zelf heb ik nog de laatste hp software kunnen verwijderen (via een speciaal hp-programma, ik geloof een scrub-programma). Windows XP geeft nu aan dat alle hp-software is verwijderd.
Als ik de bijbehorende cd plaats dan gaat de installatie een korte tijd goed, maar na 2 minuten breekt de installatie gewoon af, zonder melding.

Zie overigens dat er nog een directory bestaat: c:\program files\hp met daarin diverse bestanden/directory's. Deze zijn (als admin) niet te verwijderen.

Heeft iemand hiervoor een oplossing?

Frank

Probeer het eens met Revo Uninstaller te verwijderen.
En upgrade naar Windows 7 of 8 omdat de ondersteuning voor XP volgend jaar stopt.

Groetjes, WDHBGS

Ga dit eens proberen. Je hoort nog van me.
Kan nog wel even duren voordat ik weer bij de kennis ben.
Overstappen naar Windows 7 of 8, ik weet niet of de pc dit toelaat.

Inmiddels met Revo Uninstall gecontroleerd of er nog software aanwezig was.
Dat was niet het geval. Daarna met Ccleaner alle overbodige registersleutels verwijderd.
Virusscanner uitgezet. Usb-printerkabel verwijderd.
De overgebleven HP directory in de c:\program files\ - directory handmatig verwijderd. (via veilige modus opstart)
Resultaat: Installatie wordt nog steeds afgebroken na 2 minuten.
Lijkt erop dat de installatie tijdens de installatie check iets tegenkomt waar deze niet op voorbereid is. Er verschijnt geen foutmelding. Programma verdwijnt gewoon.

Gaat dus niet werken. Enige optie is XP (of indien mogelijk windows 7) opnieuw installeren. Gezien het aantal programma's en data nog maar niet gedaan.
Bedankt voor de ondersteuning.
Frank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan