hp color laserjet 1500L

Status
Niet open voor verdere reacties.

joop7

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2004
Berichten
10
goede middag
ik heb deze printer gehad maar zonder installatie CD.
HP ondersteunt de printer niet meer. Op de site kan je wel aanklikken dat je de installatiesoftware wilt hebben maar dan volgt een nieuw scherm die aangeeft dat ze geen ondersteuning meer geven.
Wie kan en wil mij helpen?
Hartelijk voor uw reactie
gr
Joop
 
@frankwannet: De topic-starter heeft achterwege gelaten dat het blijkbaar om Vista gaat.
Kijk hier, en klik je op de HP Color Laserjet 1500 dan zul je inderdaad zien dat er én geen drivers vanuit HP én geen drivers vanuit Vista zelf beschikbaar worden gesteld.

@topic-starter: Het moet wel mogelijk zijn om (bijv.) de XP printerdrivers te proberen.
Probeer je daarbij zoveel mogelijk te beperken tot basis-drivers, dus die gewoon via Configuratiescherm -> Printers en faxapparaten -> Printer toevoegen zijn te installeren.
De XP drivers die hier staan lijken zo in elkaar te zitten, dus die geef ik een goede kans.

Tijs.
 
@Joop7: Zowel Frankwannet als ik hebben drivers gelinkt voor XP (eigenlijk dezelfde drivers, want als je in de link van Frankwannet XP kiest, dan kom je op die pagina uit waar ik naar gelinkt heb).

Heb je die driver al geïnstalleerd/gebruikt? Want je reactie geeft niet echt weer of je probleem nu opgelost is of niet.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan