HP D1560 Intallatie wordt niet voltooid

Status
Niet open voor verdere reacties.

janjan22

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2009
Hallo

Bij de installatie van mijn HP D1560 printer krijg ik de volgende melding:

"Installatie van apparaat werd niet voltooid".

De printer is via een USB kabel aangesloten op mijn PC. Op deze PC draait Win XP professional (SP3). De stappen voor de installatie heb ik allemaal juist gevolgd. Eerst de software en daarna de printer aansluiten. Ook heb ik verschillende USB kabels en USB poorten geprobeerd. Het gekke is (of juist niet) dat dit gebeurd is na een schone installatie van win xp. Heb ook de printer getest op een andere PC met Vista en daar werkte het wel. Het moet dus ergens aan mijn PC liggen, maar kan er niet uit komen wat het zou kunnen zijn.

Alle hulp is welkom. Alvast bedankt:thumb:

Nieuwste driver gebruikt van je printer kun je downloaden bij HP.
Verwijderde oude en installeer de nieuwste drivers eens.

Ja ik heb zowel de nieuwste driver geprobeerd en een oudere versie, maar dat maakte verder geen verschil.

Bios niet gewijzigd dat je de usb poorten uit hebt geschakeld?

Nee dat ook niet. Ik heb een USB muis en toetsenbord en deze werken wel.

Als je de drivers verwijdert en je sluit de printer aan geeft die dan wel aan nieuwe hardware gevonden?

Als ik de driver verwijder en dan de printer aansluit wordt deze wel door windows XP herkend als nieuwe hardware. On-line drivers zoeken door XP zelf werkt hierbij ook niet. Die site van HP is mij bekend. Ik heb inmiddels alle daargenoemde opties doorlopen, wat vrij standaard oplossingen zijn. Bedankt voor je reacties zover

Als die aangeeft nieuwe hardware gevonden en je verwijst dan naar de map waar de drivers in staan werkt het dan ook niet?

Het probleem is dat de driver een .exe file is. Misschien dat ik de installatiebestanden ergens terug kan vinden in de temp locatie van windows. Zal daar eens naar kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan