HP deskjet 1280

Status
Niet open voor verdere reacties.

skyhawk1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jul 2011
Hallo allemaal,ik ben in het bezit van een HP deskjet1280 dit is een A3 printer.
Nu al zeker een stuk of 10 namaak cartridges gebruikt van active jet.
Een tijdje geleden was de zwarte (45) volledig leeg gedrukt hij drukte zelfs geen zwart meer af,ik was een bestand van zo'n 60 bladz.aan het drukken,dus ik zag het wat laat.
Dus weer zo een cartridge ingestoken,klep dicht en toen zij ie: niet compatibele inktcartridge,ik had nog een doosje liggen ook opengemaakt en erin, doch alweer de melding dat de cartridge niet compatibel zou zijn.
dan heb ik de cartrigde die ik leeggeprint had laten vullen,ook weer hetzelfde.
Hetvolgende heb ik de kabels afgekoppeld en tot twee dagen ongebruikt gelaten echter ook zonder resultaat.(heb natuurlijk nog een tweede printer)
Heeft er iemand een idee of en hoe dit te verhelpen valt want dit is klaarblijkelijk een printer probleem.

Met vriendelijke groeten.
skyhawk1

Hallo Laurens1,
jawel heb ik straks ook geprobeerd en waarempel vertrokken was ie.
Weet jij hier meer over??
Ik ben alleen eens benieuwd of hij later weer terug een copie accepteerd.
Dus ik hoop dat andere mensen hier ook iets aan hebben..
MVG.
skyhawk1

Welkom op Helpmij.nl.:)

De functie "Meld misbruik" is niet om te antwoorden, maar om een Moderator erop te attenderen dat iets niet goed is of mogelijk verplaatst moet worden.

Waarschijnlijk is die serie compatible cartridges toch niet helemaal geschikt ;)

Ok ik probeer ze nog een keer na deze cartridge en als het niet lukt,de vuilbak in.
In ieder geval bedankt ik ben geholpen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan