HP deskjet 1600 c weigert in kleur te printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borrelnoot

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2006
Hoi :D

Heb van een oom een hp deskjet 1600c gekregen. Het is een oudje, maar hij doet het nog goed. Hoewel, hij weigert in kleur te printen. Gewoon zwart ( teksten ) gaat wel zonder problemen. de inktpatronen zitten allemaal vol, dus daar kan het niet aan liggen lijkt me. Ook als ik ze verwissel met de reserve inktpatronen die ik erbij heb gekregen, haalt het weinig uit. Ik heb er geen handleiding bij, dus zou het verder niet weten wat ik er verder aan kan doen. Ik dacht dat het te maken had met een schakelaartje wat voor de inktpatronen zit ( zie bijlage ), maar welke kant ik die ook zet, zie geen verandering..

Wie kan me helpen ? alvast dank :)

Bijlagen

• 100_9285.JPG
    100_9285.JPG
    69,9 KB · Weergaven: 23
Heb je ook al gekeken bij de printersinstellingen,ik meen mij te herineren dat je bijvoorbeeld ook ergens aan kan geven alleen "zwart-wit of grijs printen"

die staat gewoon in kleur. Had tijdje terug voor de gein deze printer ook geinstalleerd op een pentium 1 met windows 98. ook daarop wilde ie niet in kleur printen :(

niemand ? :(

ben net bezig geweest via de HP site de drivers opnieuw te installeren voor xp, zonder enig resultaat, inktpatronen en de trein ( zo werd dat elders genoemd hier ) zijn ook schoon ( contactpuntjes en dergelijke ). Maar nog steeds geen kleur, alleen maar zwart ( zwarte patroon doet het dus wel, terwijl de kleurpatronen nog flink vol zitten, dus leeg kunnen ze niet zijn.. )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan