hp deskjet 3070a

Status
Niet open voor verdere reacties.

claro

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2012
Na het plaatsen van de nieuwe cartridges, wil ie niet meer afdrukken, op de hp deskjet 3070a. Hij geeft als melding, dat de setup cartridges moeten worden geplaatst ( die er bij aankoop reeds inzaten ), om de setup te initialiseren? Graag hulp bij dit probleem.

Zijn de cartridges die er op dit moment inzetten, officieel van HP of imitatie of hervult?

Groeten,

originele HP cartridges

Bedankt voor de snelle reactie. Er zitten orginele HP cartridges in. Ik heb ook de installatie update geinstalleerd van HP.

Heb je laatste bericht verwijderd. Het is prima als je zo reageert, zonder de "quote".

Zo, daar ben ik weer. Met iemand van de helpdesk van HP, geprobeerd de instellingen door te nemen. Dit lukte uiteindelijk niet, waarop ik het apparaat mocht omruilen. Met het nieuwe apparaat aan de slag gegaan en de laatste nieuwe software-update gebruikt om te installeren. De installatie verloopt probleemloos, je kan ook zien dat de printopdracht wordt verzonden, maar het werkelijke printen blijft achterwege. Dus draadloos printen vanaf de laptop naar de HP deskjet 3070a, werkt nog steeds niet. Waar zit hem de fout?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan