HP-DESKJET 3320 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

maltezer12

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2004
Ike heb een probleem met mijn HP-DESKJET 3320:
sinds kort heb ik in afbeeldingen horizontale strepen, dus een print met een soort balkjes, en de kleuren worden ook niet meer goed afgedrukt: te bruinachtig en te weinig rood. Dit bij volle cassettes en via de Printer-assistent van HP al alles gedaan zoals koppen reinigen met doorspuiten etc. Maar niets helpt. De testpagina's blijven slecht. Printer is slechts 1,5 jaar oud.
Wie heeft hiervoor een oplossing?

Ik gebruikt cassettes van INKCLUB.com, die bij Inkstation in Maastricht met het Refill24 systeem opnieuw gevuld werden.
Dus ik weet niet of het dan daardoor komt.
Echter met de cassettes van INKCLUB die de originele HP cassettes vervangen, heb ik nooit problemen gehad.

Ik heb onmiddels ontdekt dat je een cassette voor deze printer slechts maximaal 2 x mag vullen.
Als laatste oplossing heb ik 2 nieuwe originele cassettes gekocht. De zwarte cassette vertoonde nog een tijdje deze strepen/balkjes, later werd het minder.
Toen ik vandaag de kleurencassette ging proberen, bleek de print weerd goed van kleur en zonder strepen.
Dus ik denk dat ik in de toekomst hooguit - voor de zekerheid- de cassettes slechts 1 x navul, en dan de tweede keer weer originele cassettes erin doe. Om zo dit probleem te voorkomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan