Hp Deskjet 5150 Inktpatronen resetproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hindrik

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004

Hallo,
Wie heeft ervaring met het resetten van de inktpatronen van de HP deskjet 5150, Nr. 56 Zwart en Nr.57 kleur.

Ik heb na het vullen van de inktpatronen altijd kunnen resetten volgens de reset-instructie van de inktleverancier, dit bestaat uit het afplakken van twee contactpuntjes op de inktpatroon.
Deze aktie lukte altijd, ik heb dat al diverse keren gedaan.

Echter nu heb ik voor de verandering eens twee originele HP inktpatronen gekocht, en deze nagevuld nadat ze bijna leeg waren, en wederom de reset-aktie toegepast, echter wie schertst mijn verbazing dat dat niet meer lukt, welke contactpuntjes ik ook afplak, er gebeurt niets d.w.z. de software blijft aangeven dat de inktpatroon leeg is !!!

Overigens de inktpatronen werken uitstekend op de printer de afdruk is goed.

Ik heb voor dat ik genoemde inktpatronen kocht, wel een software update via HP uitgevoerd, wellicht dat dit de oorzaak was, daarom heb ik deze software weer verwijderd en heb de originele software weer vanaf de installatie CD geinstalleerd.
Echter gezien het probleem geen oplossing.

Ik werk met Windos XP Home edition SP2.

Groetjes;

Hindrik

Inktpatronen HP reset

Probleem is inmiddels opgelost. Ineens deed hij het weer, ik bedoel de resetprocedure.

Of het er iets mee te maken had weet ik niet maar ik heb inmiddels wegens een ander probleem de C schijf geformateerd en opnieuw van Windows voorzien.

Bedankt voor de reaktie

Hindrik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan