HP-Deskjet 5550

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.hijma

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2001
Ik gebruik al een paar jaar de HP-Deskjet 5550, perfecte printer (qua kwaliteit en snelheid dan) maar ik heb de laatste tijd toch wel steeds vaker problemen

- Als de printer es storing heeft (wat gelukkig niet vaak gebeurt) dan kan ik wel uren op de knopjes om zitte drukken voordat hij weer es begint, dan is' ie gewoon niet aan de praat te krijgen.

- Bij het printen komen er de laatste tijd steeds rare geluiden uit de printer, en de tekst is dan meestal ook onleesbaar (net alsof je dubbel ziet)
't is dan net alsof de cardridge ergens achter vast blijft zitten, maar ik kan niet vinden in de printer zelf. Vanavond had dit het probleem hierboven tot gevolg en ik kan nu dus niet printen.

iemand ervaring met deze printer? en zo ja, hoe kan ik dit probleem oplossen?

Ik heb zelf dezelfde printer en moetzeggen dat ik nog niet dit soort problemen heb gehad.

Ik weet niet of je xp hebt en die drivers reeds geïnstalleerd hebt?

Heb je die problemen al langer en intussen ook een nieuwe cardridge geïnstalleerd waarbij dezelfde problemen waren?

ik gebruik 2000, maar het ligt niet aan de drivers, hij doet het meestal ook prima, maar de laatste tijd maakt'ie van die "pijnlijke" geluiden, vooral als ik iets op beste kwaliteit print. :confused:
maar goed zal nu ff slapen>>weer vroeg op morgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan